تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810374021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعنامه اروپا علیه ایران محصول رویکرد مذاکره کنندگان هسته ای است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
قطعنامه اروپا علیه ایران محصول رویکرد مذاکره کنندگان هسته ای است خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه ایران، گفت: اگر امروز اروپا علیه ایران قطعنامه صادر می کند، این محصول رویکرد مذاکره کنندگان هسته ای ایران است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان شهرکرد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سال جدید اظهار داشت: هیئات مذهبی به خوبی توانسته اند نقش خود را در عرصه های مختلف انقلاب ایفا کنند و این قابل تقدیر و ستایش است.
 
امام جمعه شهرکرد همچنین با قدردانی از حضور عاشورایی مردم استان در مراسم های عزاداری ایام فاطمیه، تصریح کرد: اگر عاشورا به وجود آمد به واسطه حرکت های زشت و نازیبای پس از ارتحال رسول گرامی اسلام و هتک حرمت به ساحت حضرت فاطمه(س) و غصب خلافت و فجایع بعد از آن بوده است که امروز نیز ادامه دارد.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که این فجایع امروز نیز به دست وهابیت و تکفیری های خائن و متحجرین و دل بسته های مسلمان از عالم گرفته تا غیر عالم، در حال انجام است، ابراز داشت: امروز رسالت مهمی بر دوش اهل ایمان و بصیرت و راه شناس نهاده شده است و آن، سقوط نکردن در این کج روی ها است که باید در مقابل آنها، هدایتگر باشیم و این کار امروز هیأت مذهبی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که باید امروزه علم هدایتگری به دستان هیأت مذهبی برافراشته باشد، خاطرنشان کرد: بدانید و آگاه باشید که عقل، منطق و استدلال فطری نیز همین راه را برای ما تبیین کرده است و حقیقت جز راه اهل بیت(ع) نیست.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تشریح این که راه هموار نیست و فراز و نشیب های آن بسیار است، تصریح کرد: این که می گوییم راه سخت است، منظور هیأت داری، سخنرانی و مداحی در هیأت نیست؛ سختی راه هیأتی ها در آن است که بفهمند باید چه بکنند و این مهم است.
 
وی با بیان این که این راه تنها با سینه زدن و اشک ریختن زنده نمی ماند، اذعان داشت: هر چند باید در هیأت مذهبی هم سینه زدن باشد و هم اشک ریختن، اما این ها به تنهایی نمی توانند راه را زنده نگه دارند؛ آنچه که امروز اساس هیأت مذهبی است محتوا است که درک این محتوا نیز کار آسانی نیست.
 
رییس استانی حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که هیأت مذهبی ما تنها نباید از یزیدیان و شمرهای گذشته برائت بجویند، خاطرنشان کرد: کسانی که امروز برای شهدای هسته ای و شهید خلیلی ها شام غریبان می آفرینند، با شمر و یزید فرقی ندارند و به یقین اگر عزاداری های ما سبب ناراحتی این افراد شد، به سمت هدف حرکت کرده ایم.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که دشمن می خواهد که ما در شمر زمان های قبل بمانیم، افزود: یکی از نیازهای امروز هیئات مذهبی ما این است که باید به روز باشند و دشمن نیز از همین به روز بودن هیئتی ها ترس دارد.
 
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که هیئات مذهبی باید در طول سال پویا و زنده باشند، تصریح کرد: مهم ترین رسالت هیئات مذهبی، انسان سازی است؛ هیأت باید جوانی تربیت کند که دلش سراسر کینه از استکبار و آمریکا باشد و این کار امروز هیأتی ها است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که باید تولی و تبری جزء لاینفک هیئات مذهبی قرار گیرد، افزود: اگر می خواهیم ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) باشیم باید در هیئات مذهبی انسان هایی تربیت کنیم که سراسر وجودشان نفرت از بیگانگان و استکبار باشد و راز تحقق این مهم، در برنامه ریزی و استقامت است.
 
وی با اشاره به توطئه های این روزهای استکبار علیه ایران، خاطرنشان کرد: اگر امروز اروپا علیه ایران قطعنامه صادر می کند، این محصول رویکرد مذاکره کنندگان هسته ای ایران است.
 
این مقام مسؤول با بیان این که تا قبل از مذاکرات، آمریکا و اروپا به شدت از ایران هراس داشتند، گفت: متأسفانه عملکرد مذاکره کنندگان هسته ای، دشمنان را نسبت به ایران جری کرد و تنها راه پاسخ به یاوه گویی های آنها، تعلیق مذاکرات هسته ای است.
 
رییس استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، راز تحقق شعار سال را در تربیت جوانان ولایی و دوستار اهل بیت(ع) بیان کرد و گفت: البته ما ناامید و نگران نیستیم چرا که در سال های عمر انقلاب، از این موارد زیاد دیده ایم اما می گوییم تا مردم هوشیار و بیدار باشند./9457/پ202/س



۱۳۹۳/۱/۱۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن