تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ ایثار و شهادت با هدایت های رهبر معظم انقلاب در جامعه تقویت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگ ایثار و شهادت با هدایت های رهبر معظم انقلاب در جامعه تقویت شد رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با خانواده دو تن از شهدای والامقام استان گفت: با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ و تقویت شد.


به گزارش ایرنا، ˈ محمدعلی نجفیˈ روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهیدان عباس و کامران ساغری با اشاره به رشادت های قشرهای مختلف مردم در دوران دفاع مقدس بویژه بسیجیان سلحشور افزود: آثار ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان دلاور در جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف کشور، در دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی ایران تجلی یافته است.
وی خاطر نشان کرد : بی شک دم مسیحایی و توجه و نگاه خالصانه امام بزرگوار در پرورش چنین فرزندان غیوری برای میهن اسلامی ما نقش بی بدیل داشته است .
استاندار گیلان ادامه داد : پس از ایشان نیز با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حفظ و تقویت شد و امروز جوانان بی شماری در کشورمان ادامه دهنده راه پرافتخار شهداء هستند .
وی از تبدیل مزار شهدای رشت به مرکز فرهنگی برای نشر ارزش های دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای محصورکردن این مزار با معماری اسلامی - ایرانی و فراهم کردن فضایی مناسب به منظور حضور خانواده های معظم شهدای بویژه والدین بزرگوار آنان برنامه ریزی شده است .
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در منزل شهید محمود قلی پور با همسر این شهید بزرگوار دیدار کرد .
استاندار گیلان در این دیدار با تجلیل از ویژگی های فردی و معنوی این سردار بزرگ اسلام گفت : مردانگی ، شجاعت و انجام مسوولانه مأموریت های محوله از خصایص نیکوی ایشان بود.
نجفی خاطرنشان کرد : فرهنگ ولایت پذیری ایثار و شهادت این شهید بزرگوار نیز برای ما و همه خادمان نظام آموزنده است .
وی همچنین به تجلیل از نقش همسران شهداء در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: همسران شهداء و فرزندان این بزرگواران با کسب موفقیت های مختلف در جامعه و بازگویی شرح رشادت ها و سیره زندگی شهداء ، نقش مهمی در ترویج این فرهنگ دارند .
شهید عباس ساغری سال 1361 در سن 18 سالگی در عملیات رمضان در شلمچه و شهید کامران ساغری در سال 1365 در سن 17 سالگی در عملیات کربلای 5 در شلمچه به دیدار معبود شتافتند.
همچنین سردار رشید اسلام محمود قلی پور نیز سال 1365 در سن 32 سالگی در منطقه حاج عمران در عملیات کربلای 2 به شهادت رسید.ک/2
7292/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن