تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای شهر اصفهان: توجه مقام معظم رهبری به فرهنگ با ارزش های انقلاب ارتباط مستقیم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای شهر اصفهان: توجه مقام معظم رهبری به فرهنگ با ارزش های انقلاب ارتباط مستقیم دارد اصفهان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ، با ارزشها و آرمانهای اصلی پدید آورنده انقلاب ارتباط مستقیم دارد.


به گزارش ایرنا، رضا امینی روز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این ارزشها برآمده از فرهنگ ایرانی،اسلامی جامعه ایرانی بوده که در نهایت به دنبال آفرینش زندگی سربلند ملی متناسب با خواست های دینی مردم مسلمان ایران است.
وی افزود: در نگاه مقام معظم رهبری فرهنگ از چنان اهمیتی دارد که با سرنوشت اجتماعی ملتها گره خورده است.
وی از جمله مقولاتی که در بخش فرهنگ عمومی کشور ضعیف است را شامل انضباط، اعتماد به نفش ملی و اعتزاز ملی، قانون پذیری، تدین و دین باوری عنوان کرد.
امینی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد مقام معظم رهبری به فرهنگ شهری و نگاه فرهنگی ایشان به شهر اشاره کرد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توجه به نمادهای بصری و جلوه های ظاهری مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: شهر به عنوان لباس تمدن باید مملو از ظواهر و ارزش های تاریخی و تمدنی خود باشد.
وی افزود: یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به نمادهای بصری و جلوه های ظاهری در شهرها و روستاهاست و شهردر نگاه رهبر معظم انقلاب باید نمونه اعلای هنر و فرهنگ ایرانی، اسلامی و سرشار از معنویت مومنانه نهفته در ارزش های دینی ایرانیان باشد.
امینی تصریح کرد: شهر باید به لحاظ شکل ظاهری آرامش و صلابت روانی برای ساکنین خود فراهم کند.
وی در ادامه بخشی از اندیشه های فرهنگی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در جمع اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان قرائت کرد.
وی تحقق شعار امسال را با همکاری مردم و مسوولان ممکن خواند و اظهار کرد: در مرحله اول عملیاتی کردن شعار امسال باید تبلیغات شهری و همایش برگزار و در مرحله دوم این مقوله ها کاربردی شود.
پ/7135/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن