تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دغدغه فرهنگی رهبر معظم انقلاب باید جدی گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دغدغه فرهنگی رهبر معظم انقلاب باید جدی گرفته شود دزفول - ایرنا - خطیب جمعه دزفول گفت: دغدغه فرهنگی رهبر معظم انقلاب باید جدی گرفته شود.


حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه فرهنگی افزود: دشمن با برنامه ریزی در صدد است در فرهنگ اسلامی رخنه کند، لذا باید هوشیار بود.
وی گفت: دشمن ابتدا از مقدسات شروع می کند و عکس العمل مردم را می بیند و کم کم برنامه های فرهنگی خود را عملی می کند لذا باید مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب در جامعه تبدیل به گفتمان شود.
خطیب جمعه دزفول افزود: هرکس که نسبت به راه شهدا احساس مسوولیت می کند، باید دغدغه های فرهنگی را در نظر داشته و همراه با مسوولان نسبت به حل آنها اقدام کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام فرهنگ و اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی گفت:همه مسوولان و آحاد جامعه باید متناسب با جایگاه و موقعیت خود احساس وظیفه کنند.
امام جمعه دزفول با اشاره به 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی گفت:ملت ایران در سال 58 در یک انتخابات بزرگ و حماسی ، جمهوری اسلامی را به عنوان حکومت خود برگزید و 35 سال برای استمرار نظام فداکاری کرد.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری پیامبر گونه رهبری مستحکم و به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی ضمن گرامیداشت روز 13 فروردین روز طبیعت و سیزده بدر گفت: این روز با ایام فاطمیه مقارن شده و مردم باید حرمت و شأن حضرت فاطمه (س) را حفظ کنند و وقتی به کوه ودشت می روند مواظب باشند حرمت بی بی دو عالم شکسته نشود.
وی همچنین با ابراز تاسف از درگذشت ناهی از منکر شهید ˈعلی خلیلیˈ که دو سال پیش توسط اشرار مجروح شد، افزود: مردم ایران از مسوولان امر انتظار دارند، وفق قانون و شرع مقدس پرونده فرد شروری که به ناهی از منکر حمله کرده بررسی و مجازات شود.
587/7278/648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن