تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 172 هزار مسافر نوروزی جزیره کیش از مسیر دریایی تردد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 172 هزار مسافر نوروزی جزیره کیش از مسیر دریایی تردد کردند کیش - ایرنا - سرپرست اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: از26 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال در مجموع 17 هزار و 820 مسافر و گردشگر نوروزی جزیره کیش از طریق مسیر دریایی جابجا شدند.


ˈمسعود مقصودیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت همچنین 31 هزار و572 دستگاه خودروی مربوط به مسافران نیزازهمین طریق و توسط شناورها جابجا شده است.
وی تاکید کرد: از آغاز طرح نوروزی ساماندهی سفرهای نوروزی (25 اسفند تا 15 فروردین) 89 هزار و 268 مسافر و 15 هزار و 833 دستگاه خودرو با انجام 861 سفر دریایی توسط شناورهای مسافری و مسافربری به کیش سفر کرده اند.
مقصودی اظهار کرد: این تعداد مسافر و خودرو از طریق بنادر چارک، آفتاب و لنگه برای گذراندن تعطیلات نوروزی به جزیره کیش آمده اند.
به گفته وی، در این مدت همچنین 83 هزار و 552 مسافر و 15 هزار و 746 دستگاه خودرو نیز با انجام 853 سفر دریایی با شناورهای مسافر و مسافربری از جزیره کیش خارج شده و به بنادر مذکور منتقل شدند.
وی خاطر نشان کرد: براساس آمارهای اعلام شده سفرهای دریایی و تعداد مسافران ورودی به جزیره کیش نسبت به مدت مشابه تعطیلات نوروزی سال گذشته، حدود 15 درصد کاهش داشته است.
سرپرست اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: خوشبختانه امسال هیچ حادثه دریایی در مسیرهای دریایی منتهی به جزیره کیش و بالعکس نداشتیم ضمن اینکه در همه ایام نیز سفرهای دریایی انجام شد.
مقصودی بیشترین حجم تردد دریایی مسافر و خودرو به کیش را در یک روز مربوط به روز چهارم فروردین با ورود 9 هزار و 822 مسافر و یک هزار و 491 دستگاه خودرو اعلام کرد.
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن