تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود وضعيت اقتصادي با ارتقا فرهنگي امکانپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶ق.ظ)
شهردار منطقه 19: بهبود وضعيت اقتصادي با ارتقا فرهنگي امکانپذير است مراسم عزاداري حضرت فاطمه زهرا (س) هم زمان با سال روز شهادت اين بانوي بزرگوار اسلام با حضور پرشور شهروندان منطقه ي 19 برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که مسوولان شهرداري منطقه و هيات فاطميون جنوب غرب تهران نيز حضور داشتند، مهندس رضا نثاري شهردار منطقه با اشاره به تقارن شروع سال جديد با ايام سوگواري بي بي دوعالم گفت: اين تقارن را به فال نيک گرفته و تلاش مي کنيم تا زندگي و سيره و سلوک اين بانوي بزرگوار را سرمشق زندگي مان قرار دهيم.
وي به شخصيت والاي حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و بر شناساندن سيره و سلوک ايشان با کمک استادان و مداحان تأکيد کرد.
نثاري با اشاره به شعار سال 93 با عنوان «سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» بيان کرد: به گفته حضرت آقا بحث فرهنگي مهم تر از بحث اقتصادي است و در همين راستا شهرداري برنامه هاي فرهنگي مختلفي را براي سال جديد تدارک ديده است؛ چراکه اگر فرهنگ ما بهبود يابد اقتصاد ما نيز بهبود پيدا مي کند.
وي خاطرنشان کرد: در سال جديد کارهاي عمراني و زيربنايي با همان شدت و سرعت سال گذشته صورت مي گيرد اما؛ سعي براين است که با کمک روحانيون، بسيج، سپاه و نخبگان برنامه هاي فرهنگي کشور نيز بهبود پيدا کند.
نثاري تصريح کرد: شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي مشارکت جدي مردم را مي طلبد در همين راستا از همه ي مردم مي خواهيم در هرجايي که هستند حضور و مشارکت فعال داشته باشند و با ارائه ي انتقادات و پيشنهادات خود شهرداري را در پيشبرد مباحث و برنامه هاي فرهنگي ياري کنند.
در اين مراسم که با برنامه هاي مختلفي همچون تواشيح، مداحي، اجراي گروه تئاتر ياس کبود يثرب و شبه تشييع جنازه ي حضرت فاطمه زهرا (س) همراه بود، حجت الاسلام رسول جوادي معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه نيز در وصف شخصيت بانوي بزرگوار اسلام و حوادث تاريخي دوران زندگي ايشان صحبت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن