تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2014 برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2014 برگزار می شود قزوین - ایرنا- رییس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران گفت: نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2014 با مشارکت 24 لیگ از 20 تا 22 فروردین ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.


دکترˈ مرتضی موسی خانیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری پنجمبن دوره سمپوزیوم ربوکاپ آزاد ایران و چهارمین هوش مصنوعی طی 23 فروردین ماه سال جاری به میزبانی قزوین خبر داد و افزود: در این دوره از رقابت ها 388 تیم از 22 کشور حضور دارند.
وی، از حضور گسترده تیم های خارجی در مسابقات بین المللی روبوکاپ ایران و افزایش تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته خبر داد.
دکتر موسی خانی در خصوص تیم های شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ ایران گفت: این مسابقات با حضور 388 تیم از 22 کشور جهان در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی در محل دایمی نمایشگاه های تهران و در چهار سالن 8،7 ، 9 ،10 و11 برگزار می شود.
رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران ادامه داد: حضور استادان بزرگ و بین المللی علم رباتیک در این مسابقات، کیفیت کار علمی که در این مسابقات ارایه می شود و همچنین سابقه خوبی که از سال های قبل در ذهن شرکت کنندگان است، آنها را بیش از پیش برای حضور در ایران و شرکت در این مسابقات ترغیب می کند.
دکتر موسی خانی از حضور استادان برجسته جهان در سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال تعداد مقالات بسیار چشمگیر بود که حدود 48 مقاله در پنل های مختلف ارایه می شود؛ همچنین دو استاد برجسته علم روباتیک جهان به عنوان سخنران اصلی این سمپوزیوم حضور خواهند داشت این سمپوزیوم روز شنبه 23 فروردین ماه در پنج پنل در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف روباتیک در سطح کشور و در شهرهای مختلف، گفت: این مساله نشان دهنده موفقیت ما در اهداف و فراگیر شدن علم روباتیک در سطح کشور است.
موسی خانی، در خصوص اهداف بلند مدت برگزاری مسابقات روبوکاپ تصریح کرد: مسابقات روبوکاپ به سمت ارتقای کیفیت و کاربردی کردن محصولات حرکت می کند.
وی توسعه لیگ های جدید در حوزه های داخلی را از دیگر فعالیت های کمیته ملی روبوکاپ ایران عنوان و تصریح کرد: بسیاری از این لیگ ها با هماهنگی فدراسیون بین المللی روباتیک برگزار می شود.
موسی خانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروزه ایران به عنوان یکی از کشورهای موفق و توانمند در زمینه هوش مصنوعی و روباتیک مطرح است و نگاه جهانیان به ایران نگاه متفاوتی شده است.
7389/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن