تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تثبیت معلمان برای یک دوره تحصیلی راهی برای کیفیت بخشی آموزش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام مسوول آموزش و پرورش: تثبیت معلمان برای یک دوره تحصیلی راهی برای کیفیت بخشی آموزش تهران - ایرنا - معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: تثبیت معلمان برای یک دوره تحصیلی و به حداقل رساندن جابجایی فرهنگیان یکی از راه های کیفیت بخشی سطح آموزش است.


احمد عابدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که معلم حداقل در یک دوره تحصیلی در مدرسه حضور داشته باشد به این نحو که اگر دوره تحصیلی سه سال است این معلم همان سال ها را در آن مدرسه و با دانش آموزان باشد.
وی ادامه داد: اگر این توقع ایجاد شده که معلم هر سال می تواند درخواست انتقال بدهد معنای آن این است که در شهرهای برخوردار تراکم نیرو و در نقاط محروم و دور افتاده کمبود نیرو داشته باشیم.
معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش بیان داشت: این مساله موجب می شود برخی از معلمان نتوانند وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند و در برخی مناطق نیز به دلیل کمبود نیرو دانش آموزان متضرر خواهند شد.
عابدینی افزود: پیشنهاد مشخص در طرح جامع ساماندهی نیروهای انسانی آموزش و پرورش این است که با توجه به تجربه و صلاحیت حرفه ای، معلمان را توزیع کنیم اما زمان حضور آنان در یک مدرسه را مگر در موارد خاص پزشکی یا تبعیت از همسر درخواست، حداقل برای یک دوره تحصیلی تثبیت کنیم.
معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد ساماندهی مجموعه ای از نیروهای تحصیلکرده وزارت آموزش و پرورش که بیش از یک میلیون نفر را در برمی گیرد، کار مشکلی است اما باید در نظر داشت که ضرورتی ندارد ما هر سال امکان جابجایی این حجم گسترده از نیروهای این وزارتخانه را در سراسر کشور فراهم کنیم.
بخشنامه جزئیات نقل و انتقالات فرهنگیان در سال 93 امروز به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
فراهنگ (4)**1883**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن