تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در زمینه اشتغال اقدامات اساسی انجام می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


سیاسی > نیروهای مسلح فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:
در زمینه اشتغال اقدامات اساسی انجام می‌دهیم
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه برآنیم در زمینه اشتغال اقدامات اساسی انجام دهیم گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء(ص) مصمم است انتظارات مقام معظم رهبری را در عرصه سازندگی كشور محقق نمايد.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که در نخستین نشست عمومی کارکنان قرارگاه در سال جدید سخن می‌گفت‏، بخشی از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سال گذشته و نیز افق‌های پیش رو در سال جدید را مورد تبیین قرار داد و افزود: قرارگاه در تمام گرایش‌های‌ عمرانی و صنعتی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار است و می‌تواند پیشگام عملیاتی کردن انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در عرصه سازندگی باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی رهبرمعظم انقلاب به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: انعکاس رهنمودهای رهبری به ویژه شعار سال با خط زیبا و در بسترهای مختلف تبلیغی کاری خوب و پسندیده است؛ اما از آن خوب‌تر و پسندیده‌تر توجه ویژه به این سخنان در مرحله عمل و در عرصه اجراست‎، چراکه ایشان انتظارات خود را همواره به صورت روشن و شفاف بیان می‌فرمایند و با این صراحت بیان، برهمگان تکلیف ایجاد می‌شود که به انتظارات ولی فقیه خود جامه عمل بپوشانند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود:‌ همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای اجرای انتظارات رهبری در کشور وجود دارد و کافی است که با عزم جدی و مدیریت جهادی این انتظارات عملیاتی گردد.

عبداللهی تصریح کرد: بحث اقتصاد، معیشت مردم و ایجاد شغل از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه توانمند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با توجه ویژه به این موضوع برآنیم که در زمینه اشتغال اقدامات جدی انجام دهیم.


۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن