تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در لاهیجان انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در لاهیجان انجام شده است رشت - ایرنا - شهردار لاهیجان گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهر انجام شده است.


ˈرضا کحالیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: لاهیجان شهرستان نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران با جاذبه های فراوان تاریخی، مذهبی و گردشگری هر ساله میزبان میلیون ها مسافری است که برای بهره بردن از دیدنی های لاهیجان از این شهر بازدید می کنند.
وی ادامه داد: در همین راستا ، شهرداری لاهیجان با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی از ابتدای اسفندماه سال گذشته، خود را آماده حضور میلیونی مسافرانی کرده که این شهر نمونه گردشگری را برای مسافرت نوروزی انتخاب می کنند.
شهردار لاهیجان از آماده کردن کمپ اقامت برای مسافران با تمام امکانات شامل نمازخانه، آبخوری، سرویس بهداشتی و حمام، هماهنگی برای اقامت مسافران ، رنگ آمیزی نماد های شهری و خط کشی خیابان ها و جداول، نصب بنرها و پیام های نوروزی و آموزشی خبر داد.
وی تجهیز حاشیه مجموعه گردشگری استخر و بام سبز به سیستم صوتی برای پخش موسیقی و برنامه های جذاب برای مسافران، بازسازی و آماده کردن نمازخانه های سطح شهر و پخش اذان در اوقات شرعی در مناطق گردشگری، کاشت گل های فصلی، جلوگیری از انسداد معابر و انجام برنامه ریزی برای کشیک نوروزی در پایانه مسافری را از دیگر اقدام ها برای استقبال از مسافران نوروزی ذکر کرد.
کحالی اهدای سوغات به مسافران، نظافت و جمع آوری زباله ها به صورت ساعتی در مناطق مختلف شهر، آمادگی نیروهای امداد و آتش نشانی، کشیک ویژه نیروهای خدماتی، تأسیسات و فضای سبز، گشت بازرسی سازمان حمل و نقل همگانی، پخش پیام ها و فیلم های مستند گردشگری از تلویزیون های شهری، چاپ و انتشار 15 هزار برگ راهنمای گردشگری، تکثیر و پخش پنج هزار لوح فشرده موسیقی محلی گیلان، پاکسازی کلی معابر شهری، اجرای ویژه برنامه و موسیقی زنده فولکلور و برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی و پخت و سرو انواع غذاهای محلی و آش و نان سنتی در موزه روستایی واقع در پارک بعثت، ساخت دکور زیبا و بزرگ سفره هفت سین در سه نقطه شهر را از دیگر اقدام ها برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: مرمت پیاده روها، روکش آسفالت معابر، نصب سطل های جدید جمع آوری زباله، بازدید مستمر از تمام اماکن گردشگری و آماده باش واحدهای اجرایی شهرداری از جمله اقدام های شهرداری برای رفاه مسافران در نوروز امسال است.
وی با بیان اینکه سال گذشته حدود چهار میلیون مسافر در ایام نوروز وارد لاهیجان شده بودند، یادآور شد: لاهیجان به دلیل جاذبه های فراوان گردشگری، مذهبی و تاریخی از جمله شهرهایی است که همواره مورد استقبال گسترده مسافران قرار می گیرد.
وی تلفن پیام گیر 137 روابط عمومی شهرداری لاهیجان را به صورت شبانه روزی آماده دریافت دیدگاه های مهمانان و شهروندان ذکر و ابراز امیدواری کرد که در سایه الطاف الهی، مسافران سال خوبی را در لاهیجان به عنوان عروس شهرهای گیلان سپری کنند.
شهر لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن