تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد زمینه اشتغال و رفع بیکاری جوانان اولویت اصلی سال 93 آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سعادت اعلام کرد؛
ایجاد زمینه اشتغال و رفع بیکاری جوانان اولویت اصلی سال 93 آذربایجان غربی
ارومیه- خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی ایجاد زمینه اشتغال و رفع بیکاری جوانان اولویت اصلی سال 93 مدیریت ارشد استان دانست.



به گزارش خبرگزاری مهر، قربانعلی سعادت با صدور پیامی به مناسبت فرا رسيدن سال جديد، ضمن تبریک این سال جدید به مردم آذربايجان غربي تبريك گفت و ادامه داد: توجه و رسيدگي به مسائل و مشكلات جوانان از محورهاي اصلي اقدامات مديريت ارشد استان در سال جديد خواهد بود.  وی با بیان اینکه اميدواريم در سال جديد بتوانيم گام هاي مثبتي را در جهت رفع مشكلات جوانان برداريم و انشاالله به ياري خداوند متعال در اين مسير راسخ و استوار خواهيم بود، ادامه داد: اميدوارم سال جديد براي مردم استان، سالي نيكو توام با وضعيت معيشتي بهتر و مطلوب تر باشد. استاندار آذربایجان غربی گفت: اينجانب در آستانه سال جديد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام و عرض ادب به خانواده معظم شهداء، ايثارگران و جانبازان، براي تمامي هم استاني هاي عزيز از درگاه خداوند متعال، آرزوي سلامتي، سربلندي و توفيق روزافزون دارم. سعادت با بیان اینکه با تلاش دولت و پيروي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب سعي داريم حركت هاي جدي را در زمينه اشتغال زايي و رفع بيكاري جوانان استان انجام دهيم، یادآور شد: اميدواريم در سال 93 با ياري ايزد منان بتوانيم بصورت جدي در جهت اجراي تعهدات خود تلاش كنيم.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن