تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری اردکان اقدامات ویژه ای برای رضایت مسافران انجام داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری اردکان اقدامات ویژه ای برای رضایت مسافران انجام داد یزد- ایرنا- مسئول ستاد تسهیلات نوروزی در اردکان گفت:ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اقدامات ویژه ای را درایام نوروز در جهت رضایت مسافران انجام داده است.


ˈهادی محمودیˈ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته درراستای رضایت خاطر مسافران وگردشگران نوروزی افزود: در جلسات متعددی که در سال گذشته درباره استقبال از بهار و گردشگران نوروزی انجام شد کار ها به دو بخش اجرایی وفرهنگی تقسیم وفعالیت در این دوحوزه با حضورفعال وگسترده مسئولین شهرداری اجراء شد.
وی با اشاره به کارهای صورت گرفته در کار گروه مذهبی ومثبت ارزیابی کردن آن افزود: امسال با همت شهرداری وجمعی از طلاب حوزه علمیه برنامه های فرهنگی مذهبی متعددی در سطح شهروبه خصوص پارک شهر وپارک آزادی برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب مسافران وهمشهریان همراه بود.
محمودی به اهداف این کارگروه اشاره کرد و بیان کرد: چاپ کتابچه حجاب وعفاف ،چاپ بنر حجاب وعفاف ، ایجاد غرفه پاسخ به سوالات شرعی ، برگزاری نمایشگاه کتاب ، برگزاری نماز جماعت ، برگزاری نمایشگاه حجاب وعفاف از جمله کارهای صورت گرفته این کار گروه در این ایام بوده است.
مسئول ستاد تسهیلات نوروزی با اعلام این که مسابقات بازی های فکری برای اولین بار در سطح شهرستان با حضور چشمگیر جوانان ونوجوانان برگزارشد ادامه داد: یکی از فعالیت های موفق این کارگروه برگزاری مسابقات بازی های فکری بود که توانست اوقات خوشی را برای همشهریان ومسافران نوروزی رقم بزند.
وی پرده خوانی شهداء را یکی دیگر از کارهای خوب امسال دانست وگفت: معرفی شهداء به صورت پرده خوانی جذابیت خاص خود را داشت که باعث شد بسیاری از کودکان ونوجوانان با سیره واهداف شهداء آشنا شوند.
محمودی خاطر نشان کرد: امیدواریم با فعالیت صورت گرفته رضایت خاطر مسافران وگردشگران نوروزی و همشهریان گرامی به دست آورده باشیم.ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن