تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير استاندار خراسان رضوي از اقدامات شهرداري مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ فروردين ۱۳۹۳ (۲۰:۳۲ب.ظ)
تقدير استاندار خراسان رضوي از اقدامات شهرداري مشهد استاندار خراسان رضوي از تلاش‌ها و اقدامات شهردار و شهرداري مشهد در اجراي طرح استقبال از بهار تقدير و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، عليرضا رشيديان در حاشيه بازديد از طرح استقبال از بهار با اشاره به اجراي طرح استقبال از بهار 93 اظهار کرد: در حال حاضر تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان و همچنين مردم مشهد مقدس و خراسان رضوي آمادگي هر ساله خودشان را با همت بيشتري براي استقبال از زائران حضرت رضا(ع) سامان بخشيده‌اند.
وي گفت: هم اکنون در مبادي ورودي شهر مشهد مقدس اورژانس، نيروهاي امداد و نجات هلال احمر، پليس راهور و پليس راه براي خدمت رساني به زائران مستقر شده‌اند.
به گفته نماينده عالي دولت در استان خراسان رضوي فرودگاه، راه‌آهن و ترمينال مسافربري براي استقبال از رائران آماده هستند و اميدواريم طبق تاکيداتي که شده است، خدمات خوبي ارائه شود.
رشيديان با اشاره به حوزه اسکان زائران افزود: در زمينه اسکان زائران نوروزي کار گسترده‌اي صورت گرفته است و شهرداري مشهد کمپ غدير را براي استقبال از زائران آماده کرده و خوشبختانه با توجه به تجربيات گذشته کيفيت اين کمپ را هم ارتقا داده‌اند؛ همچنين هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و 12هزار کلاس درس مدارس براي اسکان زائران در مشهد آماده شده است.
وي در ادامه با اشاره به تامين کالاهاي اساسي و مورد نياز در سطح استان و شهر مشهد مقدس افزود: همچنين در حوزه تامين کالاهاي مورد نياز با بسيج همه امکاناتي که صورت گرفته است، بيش از آن چيزي که پيش‌بيني شده است کالاهاي مورد نياز وجود دارد.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به کاشت 9 ميليون بوته گل در سطح شهر مشهد مقدس نيز گفت: با توجه به اينکه امسال، سال کم آب، سرد و خشکي را داشتيم شايد درختان به موقع سبز نشوند اما با همتي که شهردار و زحمت کشان شهرداري داشتند و با کاشت بيش از 9 ميليون بوته گل، بهار را به شهر آوردند.
رشيديان تصريح کرد: اميدواريم فرش‌هاي گلي که در سطح شهر آماده شده است فضاي چشم‌نوازي را براي زائران فراهم کند.
وي با اشاره به نصب المان‌هاي نوروزي در سطح شهر مشهد مقدس گفت: با همتي که جناب آقاي مرتضوي در شهرداري مشهد داشته‌اند، در حوزه آماده‌سازي فني شهر اعم از آسفالت خيابان‌ها و جمع‌آوري نازيبايي‌ها و غيره اقدامات خوبي صورت گرفته است.
رشيديان تصريح کرد: همچنين با توجه به اينکه امسال ايام فاطميه را هم در نوروز داريم و با رعايت اين مسئله المان‌هايي که انتخاب شده زيبا و چشم نواز است و صحنه خوبي براي زائران و مسافران فراهم کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن