تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشهای مهارتی در توسعه اشتغال نقش اساسی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آموزشهای مهارتی در توسعه اشتغال نقش اساسی دارند ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: نقش اساسی آموزشهای مهارتی در توسعه اشتغال در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست.


جمشید اسعدی روز سه شنبه در جمع مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی افزود: این آموزشها در سالهای گذشته در کشور به خوبی رشد یافته اند که با این امر، روند ارتقای اشتغال های مهارتی در استان نیز قابل توجه بوده است.
وی در ادامه با اشاره به کار محور بودن آموزشهای فنی و حرفه ای که فرایند یادگیری فراگیران را از طریق محیط های کار مهیا می سازد اضافه کرد: با آگاهی بر فرایند فعالیتهای مستمر آموزشی در مراکز آموزشی - مهارتی و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی، محتوای آموزشها با تغییرات و پیشرفتهای حوزه تکنولوژی و به تبع آن در کارکرد نهادهای اقتصادی جامعه هماهنگ می شود تا خروجی آموزش اثربخش و منطبق بر نیاز بازار کار باشد.
وی اظهار کرد: پژوهش نیز از مهمترین زمینه های توسعه آموزش در هر بخش به ویژه بخش مهارتی است و نباید از آن غافل بود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که در سال 93، مدیران حوزه آموزشهای مهارتی در استان، بیش از سال 92 در ارتقای این آموزشها بکوشند و زمینه موفقیتهای بیشتر و بهتر را در این خصوص شاهد باشیم.
اسعدی گفت: تشکیل کارگروههای آموزشی منطبق بر برنامه مدون، شناسایی ظرفیتهای آموزشی منطقه ای بر اساس نیاز سنجی، ترویج فرهنگ مهارت آموزی بر اساس مشارکتهای مردمی، استفاده بهینه از منابع، طرح توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای و برنامه توانمندسازی روسای مراکز آموزشی از جمله اولویتهای برنامه ای سال 93 در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هستند.
در این نشست روسای مراکز آموزشی با ارائه گزارش عملکرد در خصوص مسائل و مشکلات پیشرو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
8136/581
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن