تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821187818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر به بیش از55هزار بازدید کننده مناطق عملیاتی جنوب امدادرسانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هلال احمر به بیش از55هزار بازدید کننده مناطق عملیاتی جنوب امدادرسانی کرد تهران- ایرنا- هماهنگ کننده سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر درستاد مرکزی راهیان نور ازامدادرسانی به 55 هزارو 114 نفر ازبازدیدکنندگان مناطق عملیاتی جنوب کشور توسط نیروهای این جمعیت خبر داد.


حمید قویدل شامگاه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات رسانی امدادی از روز 25 اسفند ماه92 تا پایان روز 15 فروردین ماه جاری و در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور انجام شده است.
وی گفت: در مدت یاد شده نیروهای امداد رسان هلال احمر مستقر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در یادمان های شهدای شلمچه، چزابه، هویزه، دهلاویه، سوسنگرد، اروند، حمیدیه، بستان، خرمشهر و اهواز به 4 هزارو 156 نفر از بازدید کنندگان این مناطق که در قالب کاروان راهیان نور به این مناطق عزیمت کردند خدمات اسکان اضطراری و موقت ارایه کرده اند.
قویدل ادامه داد : در اجرای این خدمات رسانی امدادی 138 نفر از بازدیدکنندگان این مناطق که بر اثر حوادث انسان ساخت از قبیل حوادث رانندگی و ترافیکی و نظایر آن دچار حادثه شده بودند به مراکز درمانی بیمارستانی منتقل و 6 هزارو 789 نفر دیگر نیز در محل درمان سرپایی شدند .
وی توضیح داد: دراجرای این طرح خدمات رسانی امدادی 44هزار و31 نفر ازبازدید کنندگان برای دریافت دارو، خدمات حمایتی، انجام آزمایش فشار وقند خون، پانسمان، بانداژ وآتل بندی درمواردی ازقبیل بریدگی، سوختگی، شکستگی و دررفتگی اعضای فوقانی وتحتانی به نیروهای امداد گر حاضر درپست ها وپایگاه های ثابت وسیار هلال احمر درمناطق یاد شده مراجعه کرده اند.
هماهنگ کننده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ستاد مرکزی راهیان نور از پایان طرح امدادی خدمات رسانی به بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این خدمات رسانی عصر امروز(شنبه) با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده به کار خود پایان داد.
شبک**7029**1497**536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن