تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان سرپایی بیش از 9 هزار بازدیدکننده مناطق عملیاتی جنوب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درمان سرپایی بیش از 9 هزار بازدیدکننده مناطق عملیاتی جنوب تهران - ایرنا - هماهنگ کننده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ستاد مرکزی راهیان نور از ارایه خدمات درمان سرپایی به 9 هزار و 755 نفر از بازدید کنندگان مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.


ˈ حمید قویدل ˈ عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این خدمات رسانی امدادی از 25 اسفند 92 تا پایان روز 14 فروردین و در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور انجام شده است .
وی اظهار داشت: در مدت یاد شده نیروهای امدادرسان هلال احمر مستقر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در یادمان های شهدای شلمچه ، چذابه، هویزه ،دهلاویه ،سوسنگرد ،بستان ،حمیدیه ،اروند رود ، طلائیه ،خرمشهر و اهواز به 14 هزار و 34 نفر از بازدیدکنندگان این مناطق که در قالب کاروان های راهیان نور حضور داشتند، امدادرسانی کردند.
هماهنگ کننده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: در اجرای این خدمات رسانی امدادی 138 نفر از بازدیدکنندگان این مناطق که بر اثر وقوع حوادث انسان ساخت از قبیل حوادث رانندگی و نظایر آن دچار حادثه شده بودند، توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
وی از اسکان اضطراری و موقت چهار هزار و 156 نفر از بازدید کنندگان مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در چادرهای امدادی برپا شده توسط هلال احمر در این مناطق خبر داد.
هماهنگ کننده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ستاد مرکزی راهیان نور خاطر نشان کرد ، نیروهای امدادرسان هلال احمر مستقر در مناطق یاد شده تا 17 فروردین به خدمات رسانی می پردازند.
وی گفت : مسوولان و متولیان کاروان های راهیان نور می توانند در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث در مناطق یاد شده با شماره 112 تماس بگیرند.
اجتمام (4)**9022**7029
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن