تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده پاکدشت: در بخش اقتصاد و فرهنگ نباید جزیره ای عمل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده پاکدشت: در بخش اقتصاد و فرهنگ نباید جزیره ای عمل کرد ورامین – ایرنا – نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید با پرهیز از جزیره ای عمل کردن در بخش اقتصاد و فرهنگ ، حفظ وحدت و بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور، ایرانی توانمندتر از گذشته ساخته و با تهاجمات دشمن مقابله کنیم.


فرهاد بشیری روز شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد گفت : ضرورت دارد تا با حفظ وحدت ، احترام به دیدگاه ها و سلائق مختلف در راستای محور اصلی نظام که همان خدمت رسانی به مردم است حرکت نموده و روح شور و نشاط را در جامعه گسترش دهیم .
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تمامی مسوولین دستگاهها وظیفه دارند تا با همدلی و عزم ملی مورد توجه مقام معظم رهبری وارد میدان خدمت رسانی شوند و تلاش دشمنان را خنثی کنند.
وی افزود : مسائل فرهنگی و اقتصادی تنها به دستگاه های مرتبط اقتصادی و فرهنگی خلاصه نمی شود بلکه همه مردم و مسوولین باید در این مسیر وارد میدان شوند تا بتوانند مشکلات را از پیش رو بردارند .
بشیری همچنین اظهارداشت: دشمنان ایران اسلامی بی رحمانه ما را مورد تهدید و تحریم اقتصادی قرار داده اند و با وجود حضور مقتدر تیم مذاکره کننده در مباحث هسته ای و تعامل و ارتباط مناسب صورت گرفته با طرف مذاکره کننده ، دشمنان ایران بار دیگر چهره پلید خود را در مقابله با ایران به نمایش گذاشته و دشمنی خود را علنی کرده اند.
وی گفت: در قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران شاهدیم که مسائلی از قبیل حقوق بشر مطرح می شود که یقینا کشورهای اروپایی باید این امر را در زندان های گونتانامو و ابوغریب دنبال کنند که در آنها چه جنایاتی علیه بشریت صورت می گیرد.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز افکار عمومی دنیا شاهدند که عوامل غرب و صهیونیسم چه جنایاتی را در سوریه و در حق مردم این کشور صورت می دهند و به فجیع ترین صورت مردم را قتل عام می کنند و مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده اند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر از گروههای تروریستی حمایت می کنند بیان داشت: همین گروههای تکفیری و تروریستی سربازان برومند مرزبانی ما را به اسارات گرفته و یکی از آنان را شهادت می رسانند و از طرفی اعلام می دارند که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود.
بشیری گفت: دشمنان اسلام نوک پیکان تخریب خود را به سمت تفکر ناب تشیع نشانه رفته اند در حالی که شیعیان تلاش می کنند تا آلام انسانها را در اقصی نقاط جهان تسکین بخشیده و انسان را از بند استکبار برهاند.
به گزارش ایرنا ، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری پاکدشت همچنین به اتمام طرح های نیمه تمام شهرستان پاکدشت اشاره کرد و گفت: بحث بیمارستان شهدای پاکدشت از سوی مسوولین شهرستان پیگیری و اعتبارات مورد نیاز آن نیز تأمین شده که با توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی این پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
تهرام/7254/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن