تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815671792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد عسگري به مسئولان فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيشنهاد عسگري به مسئولان فوتبال
رئيس دپارتمان داوري فدراسيون گفت: من پيشنهاد مي‌کنم که مسئولان فوتبال ما به فيفا نامه بزنند و بگويند که تا داور را نکشته‌اند بايد به قضاوتش در بازي ها ادامه دهد.

حسين عسگري در گفت‌وگو با فارس درباره اتفاقات بازي تيم‌هاي ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان در مسابقات دسته اول فوتبال ايران اظهار داشت: با وجود همه کارشناسي‌هايي که عليه داور آن مسابقه مي‌شود بايد بگويم که مهدي سيدعلي داور ديدار ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان قضاوت خوبي از خود نشان داد. متأسفانه در چند روز اخير از خانواده داوري، اهالي فوتبال و حتي توسط مسئولان فدراسيون فوتبال نيز به داور مسابقه حمله شده است. من قويا اعلام مي‌کنم که داور به درستي وظايفش را در ديدار تيم‌هاي ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان انجام داد. آقاي علي خسروي که از کارشناسان داوري محسوب مي‌شود در برنامه تلويزيوني براي تحليل اين ديدار دم از مديريت داور در جريان مسابقه مي‌زند. آقاي خسروي؛ شما که در کلاس‌هاي داوري تدريس مي‌کنيد آيا غير از اين است که تمرکز به عنوان يک رکن اساسي براي داور محسوب مي‌شود؟ داوري که مجروح شده تمرکزش را از کجا بياورد؟ تمرکزش به جان و امنيت جاني‌اش مربوط مي‌شود و زماني که به او حمله مي‌شود ديگر قادر نيست که تمرکز لازم را براي قضاوت داشته باشد.

رئيس دپارتمان داوري تأکيد کرد: قانون 5 داوري مي‌گويد داوران چنانچه دخالت عوامل بيروني در يک مسابقه وجود داشته باشد اختيار دارد که بازي را به تعويق و يا حتي تعطيل کند. حالا من از شما سؤال مي‌کنم مسابقه‌‌اي که چند بار به خاطر فحاشي قطع شده و داوري که چند بار مجروح شده است چطور مي‌تواند به داوري ادامه دهد. قانون 12 داوري نيز مي‌گويد چنانچه بازيکني کلمات زشت و يا توهين‌آميز در زمين مسابقه بگويد داور بايد با شنيدن اين فحاشي‌ها او را از زمين اخراج کند. حالا سيدعلي داور اين ديدار اين فحاشي و توهين‌ها را شنيده و بازيکن متخلف را اخراج کرده است. آيا او گناهي کرده است؟

وي افزود: اين مديريتي که آقايان دم از آن مي‌زنند زماني حاصل مي‌شود که داور امنيت جاني در محل مسابقه داشته باشد. حالا اين داوري که امنيت نسبي هم نداشته چه کار بايد مي‌کرد؟ شما نگاه کنيد فريکس يک داور بين‌المللي است اما در جريان مسابقه فقط يک سکه به سوي او پرتاب مي‌شود، او به راحتي و با استناد به قانون داوري بازي را تعطيل کرد. من قبول دارم که ابومسلم يک تيم ريشه‌دار است اما از افتخاراتش 10 سالي است که گذشته و هنوز معلوم نيست که چه کسي مالک اين باشگاه است. آنها مشکلات مالي فراواني دارند. براي انجام سفرهايشان و گرفتن هتل مشکلات زيادي براي تأمين بودجه دارند و تيمي است که 17 بازيکن اصلي آن از اين تيم رفته‌اند پس حالا که چنين مشکلاتي دارد بدون شک اين مسائل از طريق مديريت اين تيم به داخل زمين انتقال داده مي‌شود.

عسگري گفت: خداداد عزيزي بارها رفتارهاي تندي با داوران داشته و به آنها توهين کرده است و اين موضوع هم امري عادي شده و اين باشگاه نيز متأسفانه مشکلاتي در جريان برخي مسابقات داشته. من متأسفم در حالي که کميته انضباطي تصميم گرفته بود بازي ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان بدون تماشاگر برگزار شود به يکباره اين حکم لغو مي‌شود و بازي با تماشاگر در ورزشگاه انجام مي‌گيرد. واقعا چه مي‌شود که به يک‌باره ابومسلم را مي‌بخشند؟ من حالا يک پيشنهاد دارم، پيشنهادي که مي‌تواند براي مسئولان ما کارآمد باشد. از آنها مي‌خواهم که به فيفا نامه بزنند و بگويند تا زماني که داور را نکشتند وي بايد به قضاوتش ادامه دهد.

رئيس دپارتمان داوري خاطر نشان کرد: پس از اتفاقات اين ديدار من خيلي صريح با داور مسابقه صحبت کردم او مجروح شده بود و چند بخيه به بدنش خورده بود. ناظر بازي آقاي ميرزابيگي بود، يکي از باتجربه‌هاي حوزه داوري که همه تصميمات داور مسابقه را مورد تأييد قرار داد.

وي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به اتفاقات هفته اخير براي داوري‌هاي ليگ دسته اول شائبه‌هاي زيادي ايجاد شده است، گفت: بله اين شائبه‌ها وجود داشت و شايد به همين دليل بود که ما تصميم گرفتيم سيد علي که 5 سال تجربه داوري در ليگ برتر دارد را به اين مسابقه دسته اول بفرستيم و هيچ مشکلي هم قضاوتش نداشته است. همه فحاشي‌ها و توهين‌ها را شنيده‌اند اما حرف من اين است با اين مديريت نمي‌توان داوري کرد و مسابقه‌اي برگزار کرد. اگر برخورد نمي‌شود بهتر است که اين فوتبال را تعطيل کنيم يا پيشنهاد بدهيم که داورها حق ندارند وظايف‌شان را در زمين انجام دهند. مشکل يک چيز است ما داوران را به عنوان سرباز به داخل زمين مي‌فرستيم بدون اينکه به آنها اسلحه‌اي داده شود.

عسگري در پاسخ به اين سؤال که مسابقه تيم‌هاي فولاد خوزستان و تراکتورسازي نيز با توجه به گرفتن دو پنالتي براي نماينده اهواز شبهه برانگيز شده، اظهار داشت: مگر براي تيم‌هاي ديگر چنين اشتباهاتي رخ نداده، من چند فيلم بازي مي‌آورم که به ضرر فولاد پنالتي گرفتند. شما ال‌کلاسيکو را ديديد، در جريان مسابقه داور بازي 3 پنالتي براي بارسلونا و رئال مادريد گرفت، يک پنالتي که کاملا بيرون از محوطه 18 قدم بود، آيا اتفاقي افتاد؟ پس اشتباه بخشي از کار داوري است.

رئيس دپارتمان داوري خبر داد : داوران جام جهاني نيز در شرايط خوبي قرار دارند. آنها 8 روز پيش در سوئيس تست پزشکي دادند و احتمال دارد که قبل از سفر به برزيل يک تست ديگر نيز بدهند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/16 10:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن