تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران در یک نگاه تهران-ایرنا- سال 93 پایان رکود اقتصادی به استناد پیش بینی رییس جمهوری و مراجع اقتصاد بین المللی، پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و خوش بینی نسبت به بازگشت مرزبانان به میهن عناوین اصلی شماره امروز روزنامه ایران است.


** سال 93 پایان رکود اقتصادی
اشاره روزنامه ایران به پیام نوروزی دکتر روحانی رییس جمهور بود که در آن آمده است: سال93، سالِ رونق اقتصادی خواهد بود و در کنار رونق اقتصادی، شاهد رشد و شکوفایی صنعت، کشاورزی و بخش های خدمات در اقتصاد خواهیم بود... همه تلاش دولت این است که مردم زندگی راحت تر، نگرانی کمتر و نسبت به آینده کشور و فرزندانشان مطمئن تر باشند.
ایران در ادامه نوشت: صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود از بازگشت ثبات و بهبود قابل توجه شاخص های اقتصادی از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم خبر داد.

** سال 93، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»
روزنامه ایران در خبری دیگر به بازتاب پیام نوروزی مقام معظم رهبری با تیتر سال 93، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» پرداخت و متن کامل پیام معظم له را منتشر کرد.

** خوشبینی نسبت به بازگشت مرزبانان به میهن
ایران تیتر خوشبینی نسبت به بازگشت مرزبانان ایرانی به میهن را با روتیتر «در پی اقدامات دیپلماتیک و تحرکات محافل رسانه ای و اجتماعی رقم خورد» منتشر کرد و در گزارش خود دراین مورد نوشت:
بعد از سپری شدن لحظه های سخت بیم و امید، سرانجام ماجرای آزادی مرزبانان ایرانی فضای خبری ایران را تحت الشعاع قرار داد. عصر دیروز بعد از چند بار تأیید و تکذیب، مسئولان امنیتی ایران از جمله سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی اظهار خوشبینی کردند که احتمال آزادی 4 مرزبان ربوده شده به همراه تحویل پیکر همرزم دیگرشان شهید «دانایی فر» قوت گرفته است.

** 20 فروردین آغاز ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی
ایران در خبر دیگری آورده است: سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای از سرپرستان خانوار متقاضی یارانه خواست از 20 تا آخر فروردین 93 نسبت به ثبت نام و تقاضای دریافت یارانه مرحله دوم اقدام کنند.
همچنین یک گزارش تکمیلی درباره همین موضوع با عنوان «منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها چگونه توزیع می شود؟» نوشت: هیأت وزیران در دومین جلسه خود در تاریخ دهم فروردین آیین نامه اجرایی تبصره 21 قانون بودجه سال 1393 کل کشور در خصوص هدفمندی یارانه ها را بررسی و تصویب کرد. بر اساس مفاد این مصوبه، منابع و مصارف حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی ساز و کار ثبت نام از متقاضیان و نیز شرایط انصراف از دریافت یارانه ها تعیین شد.
ایران متن آیین نامه اجرایی تبصره 21 قانون بودجه سال 1393 کل کشور را نیز منتشر کرد.
شبس**9241** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن