تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 10میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 10میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد ساری- ایرنا- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز پنجشنبه بیش از 9میلیون و 820 هزار نفر شب اقامت در استان به ثبت رسید.


دلاور بزرگ نیا روز جمعه در جمع خبرنگاران، مجموع بازدیدهای انجام شده از مراکز اقامتی، پذیرایی ، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی را 14 هزار و 114 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 149 واحد تشویق و 193 مورد تذکر و اخطار کتبی دریافت کردند.
وی در مورد پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی استان بیان کرد: از آغاز طرح تا روز پنجشنبه 440 مورد شکایت مردمی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.
وی ادامه داد: در این مدت 81 هزارو 64 لیتر بنزین سوپر، 23 هزارو 208 لیتر نفت گاز و سه هزار و 18متر مکعب(سی.ان.جی) در جایگاه های استان توزیع شد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از برگزاری 20 جشنواره فرهنگی هنری صدای بهار تا قبل از ایام فاطمیه خبر داد و گفت: 439 نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در استان برپا شد که چهار میلیون و 876 هزار و دو نفر بازدید کننده داشت.
فعالیت ستاد اجرایی خدمات نوروزی از 28 اسفند 92 در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران آغاز شد و امروز به کار خود پایان می دهد.
7330/402/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن