تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812595041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایسته سالاری و ثبات سیاسی و مدیریتی در کشور جدی گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام باریک بین:
شایسته سالاری و ثبات سیاسی و مدیریتی در کشور جدی گرفته شود
قزوین - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: برای رسیدن به اقتدار همه جانبه ضمن تعمیق باورهای دینی باید شایسته سالاری و ثبات سیاسی در مدیریت کشور جدی گرفته شود تا با تغییر دولتها و روی کار آمدن جریان های سیاسی شاهد تغییرات گسترده و بی ضابطه در همه شئون اداری کشور نباشیم.



به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته قزوین به امامت حجت الاسلام محمد حسن باریک بین و حضور گسترده نمازگزاران در مسجدالنبی برگزار شد.

حجت الاسلام باریک بین در خطبه های نماز جمعه با بیان اهمیت علم آموزی از نگاه اسلام اظهارداشت: اگر به دستورات دینی عمل کنیم می توانیم عقب ماندگی خود با برخی کشورهای پیشرفته بسرعت برطرف کرده و به قله های رفیع علم و دانش دست یابیم.

وی افزود: علم موجب توانمندی اسنان و شناخت و رسیدن به معرفت الهی می شود و راهنمای مناسبی برای عقل است تا به سعادت دست یافت.

تقدیر از حفظ حرمت دینی در نوروز

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به ایام فاطمیه تصریح کرد: از مردم با فرهنگ و دین مدار کشور و استان قزوین که در ایام نوروز هم سنت های ملی را بجای آوردند و هم حرمت ایام فاطمیه و مجلس عزاداری  فاطمه زهرا(س) را حفظ کردند تقدیر می کنیم و امیدواریم با تکیه بر معصومان آینده خود را تضمین کنیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید محمد باقر صدر و خواهر ایشان بنت الهدی صدر یادآورشد: این دوبزرگوار توسط صدام به شهادت رسیدند اما به لطف الهی صدام به آن سرنوشت شوم گرفتار شد و این پایان همه ظالمان و ستمگران عالم است.

حجت الاسلام باریک بین در خصوص شهادت سرتیپ صیاد شیرازی و مرتضی آوینی هم نکاتی را بیان کرد.

شایسته سالاری و ثبات سیاسی و مدیریتی جدی گرفته شود

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: شایسته سالاری باید در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود تا نخبگان و شایستگان در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و پست های مدیریتی بتوانند نقش آفرین باشند و مدیریت کشور از این افراد بخوبی بهره مند شود.

خطیب جمعه قزوین اظهارداشت: اگر جریانی در انتخابات پیروز شد ضروری است تا شایسته سالاری را اجرا کند و نباید شاهد تغییرات گسترده در همه شئون و بدنه کارشناسی و سیستم اداری و مدیریتی باشیم بلکه این تغییرات در سطح روسا کافی است.

وی افزود: باید مدیریت کشور از یک ثبات برخوردار باشد و جریانات سیاسی موجب تغییرات غیر منطقی در مدیریت کشور نشوند.

حفظ اقتدار کشور با اتکا به فرهنگ دینی

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به سالروز قطع رابطه با آمریکا اشاره کرد و گفت: از نگاه امام راحل رابطه با آمریکا در گذشته به دلیل رابطه گرگ و بره باید قطع می شد و از آن زمان تاکنون همواره کشور ما مورد ظلم و ستم استکبار قرار گزفته و در شرایط کنونی هم فرزندان ایران اسلامی در مذاکرات ژنو لازم است با هوشیاری عمل کنند و زمینه ظلم ستیزی را از بین ببرند.

وی افزود: اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید قدرتمند شویم تا از عزت و عظمت خود دفاع کنیم و با تبیعت از رهنمدهای امام راحل و مقام معظم رهبری می توانیم در جهان کنونی عرض اندام کرده و از حقوق خود دفاع کنیم.

باریک بین اظهارداشت: با تلاش، تدبیر و برنامه ریزی و تقویت فرهنگ دینی و استعانت از قرآن می توانیم به افزایش اقتدار کشور کمک کنیم و عزت ایران را ارتقاء بخشیم.

امام جمعه موقت قزوین در پاسخ به شبهه افکنی برخی که چرا با دیگر قدرتهای استکباری که در گذشته با ما ظلم کرده اند مانند آمریکا قطع رابطه نمی کنیم اظهارداشت: ما هرگز تاریخ را فراموش نمی کنیم و با در نظر گرفتن مصالح نظام حرکت می کنیم اما امروز شاهد تغییر رفتار برخی کشورها هستیم که شاید دیگر توان ظلم به ما را ندارند و یا تغییر رویه داده اند لذا رفتار ما نیز با آنها تغییر کرده است.

حجت الاسلام باریک بین گفت: کار و تولید بیشتر در شرایط کنونی می تواند به اقتدار ما هم کمک کند که در این راستا باید فرهنگ کار و تولید در میان همه مردم بویژه نسل جوان نهادینه شود و آینده سازان کشور از فکر پشت میزنشینی خارج شوند و بدانند ایجاد اشتغال در بسیاری از عرصه ها با تدبیر و همکاری همه جانبه و سیاست گذاری مسئولان محقق شدنی است.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی از نظر هنر بسیار غنی است و ادبا و هنرمندان آثار ارزشمندی از خود برجای گذاشته اند که با تعمیق باورهای دینی هنرمندان می توان با استفاده از شعر، فیلم، انیمیشن و کتاب و سیار موارد در میر اهداف نظام اسلامی گام بردارند.نسبت به ترویج آداب و رسوم ایرانی همت کنند. حجت الاسلام باریک بین افزود: بسیاری از فیلم های کارتون که در تلویزیون پخش می شود با فرهنگ غربی تهیه شده و هیچ سنخیتی با فرهنگ اسلامی ما ندارد و در آینده تاثیر زیادی روی کودکان خواهد گذشات لذا از هنرمندان کشور انتظار داریم در این زمینه فعالتر عمل کنند و با ساخت انیمیشن های ایرانی

وی اضافه کرد: ساختار نظام اسلامی بر جمهوریت استوار ست لذا از مردم و مسئولان انتظار داریم با حفظ وحدت و انسجام شرایط بالندگی نظام را فراهم کنند.


۱۳۹۳/۱/۱۵ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن