تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبک زندگی حضرت فاطمه (س) رمز سربلندی و سعادت مردم در تمام تاریخ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سبک زندگی حضرت فاطمه (س) رمز سربلندی و سعادت مردم در تمام تاریخ است بیجار- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نوع و سبک زندگی که حضرت فاطمه (س) داشت برای همه اعصار الگو و نمونه است و مردم تمام دنیا با این سبک، راه سعادت را پیدا می کنند.


حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی پنجشنبه شب در میان عزاداران شهر یاسوکند بیجار با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) دخت گرامی و تنها یادگار حضرت پیامبر (ص) افزود: فاطمی زندگی کردن رمز سعادت و سربلندی مومنین در تمام اعصار است.
وی با اشاره به آیات سوره کوثر و جایگاه معنوی ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ریحانه رسول اکرم (ص) خیر کثیر مداومی است که آثار معنوی و ارزشمند زندگی ایشان تا روز قیامت باقی خواهد ماند.
نماینده ولی فقیه در کردستان بر شناخت بیشتر سیره و سلوک دخت نبی مکرم اسلام تاکید کرد و افزود: ایشان با تحمل سختی ها و مشقات فراوان در طول عمر پر خیر و برکت خود، مادر و همسری موفق و نمونه بود و امروز الگویی مناسب برای بانوان مسلمان به شمار می رود.
وی تربیت فرزندانی صالح و توجه به پایگاه خانواده را از دیگر خصوصیات بارز آن حضرت عنوان کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت تمام شئون اسلامی و حضور فعال در تمام عرصه های اجتماعی و تاثیرگذاری در جامعه خود نشان داد که بانوان مسلمان می توانند با رعایت حجاب و عفاف در عرصه های مختلف حضوری تاثیرگذار داشته باشند.
حجت الاسلام شاهرودی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: تمام مردم و مسوولین باید تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار گیرند.
وی افزود: مردم و مسوولان می توانند با افزایش تولید، مدیریت صحیح و رعایت الگوی مصرف که برگرفته ار فرامین اسلامی است در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن ایستاده و آنها را ناکام بگذارند.
حجت الاسلام مقدمی امام جمعه شهر یاسوکند نیز با گرامیداشت یاد و خاطره 72 شهید والامقام این منطقه و تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام گفت: مردم شهر یاسوکند مردمانی انقلابی و متدین هستند که همواره در تمام مراسم مذهبی و ملی حضوری چشمگیر و پرشور دارند.
533/7350/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن