تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری دیدن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شهرکرد از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری دیدن کرد شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد روز چهارشنبه از خیمه های معرفت طرح آرامش بهاری در این شهر دیدن کرد.


به گزارش ایرنا، با توجه به برگزاری طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون سلام الله علیهما در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدعلی نکونامˈ از فعالیت های فرهنگی خیمه های معرفت دینی در این امامزادگان دیدن کرد.
وی اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی را مبتکرانه و زیبا بیان کرد و گفت: از آنجا که جمهوری اسلامی دارای محتوا و پیام است، این محتوا و معارف باید در جامعه استقرار یافته و برنامه ها و طرح های جامع نیز در این خصوص اجرا شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح آرامش بهاری که هر ساله به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می شود، از طرح های ابتکاری است که در قالب آن، جوانان و نوجوانان و خانواده ها با معارف و محتوای اسلام آشنا و عجین می شوند.
رییس شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در ادامه با دیدار از خیمه های پاسخگویی به احکام شرعی، مشاوره و غرفه کودکان، گفت:مردم، احترام ویژه ای برای بقاع متبرکه دارند و برای زیارت از این مکان ها استقبال خوبی می شود و می توان با برنامه های محتوایی و فرهنگی، نیازهای جوانان و نوجوانان را پاسخ داد و معارف الهی را در دل های آن ها مستقر ساخت.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد:همه باید با تمام توان و قدرت وارد میدان شوند و عرصه هایی را برای آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با معارف اسلام مهیا و آماده کنند.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن