تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820893833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش مشارکت مردم در تصمیم گیری ها، به توسعه مدیریت شهری می انجامد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش مشارکت مردم در تصمیم گیری ها، به توسعه مدیریت شهری می انجامد ساری – ایرنا – رییس شورای شهرستان بهشهر گفت : افزایش مشارکت مردم در تصمیم گیری های شهری و قانونی کردن این روند ، موجب جلب منافع همگانی و بهبود و توسعه مدیریت شهری می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ محمدحسن رضایی ˈ روز سه شنبه در دومین همایش خلیل شهری های مقیم استان های کشور اظهار کرد : مدیریت شهری یکی از مسائل نوین علوم سیاسی و مدیریت در چارچوب مفاهیمی نظیر تمرکززدایی و مدیریت های محلی است.
وی بیان کرد : تصور عمومی و باور غلطی که از مساله مدیریت شهری در ایران وجود دارد ، آن را محدود به مدیریت شهرداری نموده در حالی که مدیریت شهری موضوعی فراتر از امور شهرداری و شامل کلیه مسائل مربوط به یک شهر است .
عضو شورای اسلامی شهر خلیل شهر اظهار کرد : میزان موفقیت شورای شهر در انجام وظایف و گسترش حیطه اختیاراتش تحت تاثیر و درجه تکامل یافتگی ایده و مولفه های جامعه مدنی و انعکاس عملی آن در رفتار نهاد های شهری و شهروندان است و از سوی دیگر عملکرد خود شورای شهر می تواند عامل موثر در فرآیند مدنیت جامعه شهری باشد.
رضایی ادامه داد : امروزه شهرها به عنوان مرکز تجمع خیل عظیمی از مردم و به عنوان عمده ترین مرکز بازیگران اقتصاد ملی، نیازمند برنامه ریزی دقیق و بهبود مدیریت شهری به منظور تثبیت رشد اقتصادی، ثبات سیاسی و افزایش مشارکت شهروندان و حل بیکاری، فقر زدایی و جلوگیری از تخریب محیط زیست برای افزایش رضایتمندی شهروندان است.
رییس شورای شهرستان بهشهر بیان کرد : مشارکت فعال شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریتی و رسیدن به پایداری اجتماعی همگام با اهداف توسعه پایدار امری اجتناب ناپذیر است.
وی اظهار کرد : یکی از راهکارهای مؤثر مدیریت شهری برای رسیدن به اهداف پایداری اجتماعی، محدود شدن حوزه تصمیم گیری های یک جانبه مدیران شهری و واگذاری برخی از وظایف به دیگران است که استفاده مناسب از قابلیت های محلی و طرح های محله محور، روشی سودمند در تحقق پذیری پایداری اجتماعی محسوب می شود.
خلیل شهر از شهر های تابع شهرستان بهشهر است که در 10کیلومتری شرق این شهر واقع شده است و بیش از 10هزار جمعیت دارد .
پارک جنگلی ˈ سرخ او ˈاز مکانهای گردشگری خلیل شهر است که بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران به خصوص مسافران نوروزی این منطقه قرار دارد .ک/3
7331/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن