تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804016588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حرم مطهر رضوی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حرم مطهر رضوی اعلام شد مشهد - ایرنا - آستان قدس رضوی ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را اعلام کرد.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی در حرم مطهر رضوی خبر داد.
حجت الاسلام ˈسید جلال حسینیˈ گفت: این مراسم 14 فرودین ماه همزمان با سالروز شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 9:30 تا 12:15 در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این ویژه برنامه با حضور عموم عزادارن فاطمی که برای عرض تسلیت به محضر حضرت امام رضا (ع) مشرف می شوند، برگزار می شود، افزود: آیت الله ˈسید احمد علم الهدیˈ امام جمعه مشهد در جمع عزاداران سخنرانی خواهد کرد.
وی، اکبری، زین العابدین، الهی و هوشیار را از مداحانی برشمرد که در اجتماع عزاداران فاطمی حرم مطهر رضوی به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت می پردازند.
مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی نیز از آغاز برگزاری مسابقه فرهنگی ˈگوهر پنهانˈ ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
سید ˈجواد هاشمی نژادˈ گفت: در محضر قرآن، حکمت جاری، شرط حضور، همراه با خورشید، به سوی ظهور، معراج مومن، نردبان آسمان، آب آئینه آفتاب، کوی نیکنامان و روشنای معرفت از سر فصل های این مسابقه فرهنگی است.
وی درباره موضوعات این مسابقه فرهنگی افزود: صله ارحام در قرآن، تکبیره الاحرام نماز جماعت، زهرا (س) در سجاده بندگی، انقلاب اسلامی یادگار طیبه امام امت، یاد یار، وقت دیدار، تلاوت قرآن و هدیه آن به امام رضا (ع) از جمله موضوعات مهم در این مسابقه است.
هاشمی نژاد، مشارکت حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) در کارهای خانه، دعای حضرت امام رضا (ع) برای امام زمان (عج)، سرور همه زنان عالم، لقمه حرام با انسان چه می کند، اهمیت و جایگاه سفر را از دیگر موضوعات مسابقه گوهر پنهان ذکر کرد.
مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: سوال ها به صورت چهار گزینه ای طراحی شده است و افراد بالای 12 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با تکمیل پاسخنامه مسابقه و انداختن آن در صندوق مسابقات فرهنگی و مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.
هاشمی نژاد افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره گزینه های صحیح سوالها را به صورت یک عدد پنج رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه 3000802222 ارسال کنند.
مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی یاد آور شد: قرعه کشی از بین پاسخ های صحیح و به صورت روزانه انجام می شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی مزبور به اطلاع برندگان خواهد رسید.
وی گفت: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 16 فروردین ماه است و به بیش از 40 نفر از برگزیدگان در این مسابقه فرهنگی، روزانه و به صورت حضوری، هدایای فرهنگی اهدا می شود.
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نیز از برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمیه برای بانوان در حرم مطهر رضوی خبر داد.
ˈعلی امینیˈگفت: این ویژه برنامه همزمان با ایام فاطمیه بعد از نماز ظهر و عصر در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
وی، فاطمه الله دادی، فروغ نیلچی زاده و عطیه سید کاشی را کارشناسان دینی ویژه برنامه سخنرانی و بیان معارف فاطمی حرم مطهر رضوی برشمرد.
او با بیان اینکه در این جلسات سبک زندگی فاطمی برای بانوان تبیین می شود، اظهار داشت: عفاف و حجاب در کلام حضرت فاطمه (س)، همسرداری در مکتب فاطمی، تربیت فرزند در سیره حضرت فاطمه (س) و خدامحوری در مکتب فاطمی، سرفصلهای اصلی این جلسات سخنرانی است./3
7489 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن