تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش دما و باران در اکثر نقاط کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
سازمان هواشناسي پيش بيني کرد: کاهش دما و باران در اکثر نقاط کشور با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي درباره کاهش دماي بسياري از مناطق کشور و بارش باران و تگرگ، مسافران نوروزي که در نيمه دوم تعطيلات قصد سفر به مناطق مختلف را دارند، بايد لباس گرم و باراني به همراه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج،سازمان هواشناسي براي سواحل خزر از بعد از ظهر شنبه تا ظهر يکشنبه وزش بادهاي گرم و افزايش دماي هواي بين 5 تا 10 درجه را پيش بيني کرده است. اما از روز يکشنبه تا سه شنبه بارش باران گاهي همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمالا تگرگ براي مناطق پيش بيني شده است.همچنين در پيش بيني هاي سازمان هواشناسي براي برخي نقاط مستعد در شمال غرب، شمال، غرب و دامنه هاي زاگرس طي روزهاي يکشنبه تا سه شنبه بارش برف پيش بيني شده است.
بنابراين در اين مناطق احتمال آب گرفتگي معابر عمومي، سيلابي شدن رودخانه ها و مسيل ها همچنين اختلال در تردد جاده اي پيش بيني مي شود.
بنابراين گردشگران بايد علاوه بر رعايت نکات ايمني و عدم استقرار در حاشيه رودخانه ها، سرعت مجاز را در جاده ها بيش از گذشته رعايت کنند.
سازمان هواشناسي کاهش 15 تا 20 درجه اي دما را براي روز دوشنبه و صبح سه شنبه در نيمه شمالي کشور پيش بيني کرده است. همچنين پيش بيني شده که در ساير نقاط کشور نيز دما بين 5 تا 10 درجه کاهش يابد.
هموطناني که به درياي شمال يا جنوب کشور سفر کرده اند، بايد بدانند که در روز يکشنبه درياي خزر و در روز دوشنبه خليج فارس به دليل وزش باد مواج خواهند بود. بنابراين اگر قصد سفر دريايي يا قايق سواري را در اين روزها داشتيد، بايد اندکي برنامه هاي خود را تعديل کنيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن