تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگران با تنها بنای بادگیردار شاهرود آشنا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در ایام نوروز؛ گردشگران با تنها بنای بادگیردار شاهرود آشنا شدند سمنان- ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: نوروز امسال، بنای تاریخی خانه یغمایی ها ، به عنوان جاذبه ای تاریخی و تنها بنای بادگیردار شاهرود مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، «حمیدرضا حسنی» اظهار داشت: نوروز امسال، بنای تاریخی خانه یغمایی ها به دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود نیز تبدیل شده است.
وی افزود: دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود در ایام نوروز سال جاری به منظور ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات و انتقادات همه روزه از ساعت 8 صبح الی شب20 دایر است.
حسنی گفت: خانه یغمایی های شاهرود به سبک معماری یزدی ساخته شده که بجای مانده از خانه های زیبای شاهرود قدیم است و در اوایل دوره پهلوی به سال 1304 هجری شمسی توسط استاد مهدی حیدریان ساخته شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود با بیان اینکه این بنا به لحاظ مشخصه های معماری سنتی در سطح شهرستان بی نظیر است و به شماره 4025 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و محل فعلی اداره میراث فرهنگی، صنایع ستی و گردشگری شهرستان شاهرود است.ک/2
7342/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن