تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 4000 هکتار باغات و مزارع شاهرود به سامانه آبیاری تحت فشار تجهیز شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان قاسمی:
بیش از 4000 هکتار باغات و مزارع شاهرود به سامانه آبیاری تحت فشار تجهیز شدند
شاهرود – خبرگزای مهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از تجهیز بیش از 4000 هکتار باغات و مزارع شاهرود به سامانه آبیاری تحت فشار خبر داد و گفت: پرونده متقاضیان اجرای این سامانه در 25 هکتار دیگر از اراضی این شهرستان نیز برای تائید مورد بررسی قرار گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا قاسمی عصر جمعه در بازدید از یکی از مزارع که به تازگی تحت پوشش سامانه آبیاری تحت فشار قرار گرفته در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته میزان چهار هزار و 710 هکتار از مزارع و باغ های این شهرستان به سامانه آبیاری تحت فشار مجهز شدند. وی با اشاره به این که این نوع آبیاری در دو گروه قطره ای و بارانی صورت می گیرد خاطر نشان کرد: تاکنون حدود دو هزار و 272 هکتار مزارع شهرستان شاهرود تحت پوشش آبیار قطره ای و حدود دو هزار 438 هکتار مجهز به سیستم آبیاری بارانی شده اند. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود همچنین صدور یک فقره مجوز بهسازی و نوسازی واحد های دامی، انجام 720 مورد تلقیح مصنوعی با مشارکت بخش خصوصی از اقدامات ماه گذشته این مرکز دانست و تصریح کرد: صدور دو فقره جواز تاسیس صنایع مرتبط بخش کشاورزی، بررسی 53 مورد درخواست سوخت بهره برداران بخش کشاورزی و تائید آن هم از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است. قاسمی با اشاره به اینکه پرونده متقاضیان اجرای سامانه تحت فشار در سطح 25 هکتار دیگر از اراضی این شهرستان نیز برای تائید و اجرا دردست بررسی است عنوان کرد: طی یک ماه گذشته هم سامانه های آبیاری تحت فشار در 15 هکتار از مزارع و باغ های این شهرستان فعال شدند.
 


۱۳۹۳/۱/۸ - ۱۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن