تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان تصادفات در محورهای گلستان 22 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میزان تصادفات در محورهای گلستان 22 درصد کاهش یافت گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان از کاهش 22 درصدی تصادفات در محورها و معابر درون و برون شهری استان در نیمه اول عید نوروز خبر داد.


سردار ˈسیدمحمود میرفیضیˈ روز یکشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در جمع فرماندهان و مسؤلان انتظامی گفت: از مجموع 189 تصادف جرحی در این مدت در سطح جاده های شهری و برون شهری گلستان، 254 نفر مجروح شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 32 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به مسافرخیز بودن استان گلستان و افزایش حجم مسافرت ها در نوروز از به کارگیری بیش از دو هزار و 500 نیروی پلیس در اجرای رزمایش خبر داد و گفت: 81 محور به طول بیش از چهار هزار و 86 کیلومتر تحت پوشش طرح انتظامی ترافیکی نوروزی قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تردد در سطح جاده های استان، حضور مؤثر پلیس و برخورد با مخلان نظم و امنیت و تخلفات رانندگی، می تواند به هدف بزرگ نیروی انتظامی که همانا کاهش جرایم و تصادفات است، کمک کند.
فرمانده انتظامی استان گلستان برخورد پلیس با تخلفات حادثه ساز را قاطع و بدون اغماض دانست و گفت: تخلفاتی چون سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، عدم استفاده از کمربند ایمنی و عدم رعایت حق تقدم از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و برابر مقررات با آن ها برخورد می شود.
میرفیضی افزایش گشت های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح نوروزی را موجب آرامش و امنیت مسافران عنوان کرد و گفت: حضور پلیس باعث آرامش شهروندان است.
رئیس پلیس گلستان با اشاره به خدمات ویژه ایستگاه های نوروزی به مردم و مسافران نوروزی گفت: مأموران انتظامی مستقر در این ایستگاه ها ضمن حضور در بین مردم، وظیفه برقراری نظم و حفظ آرامش و راهنمایی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.
این مقام ارشد انتظامی برپایی ایستگاه های نوروزی را در اماکن و محل هایی که دارای خلاء انتظامی هستند، از اقدامات مؤثر در کاهش جرایم دانست و گفت: وقوع سرقت به عنف طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 92 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان گلستان هم چنین از کاهش 25 درصدی وقوع سرقت های مهم در اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: طی این مدت وقوع سرقت های خرد نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش را نشان می دهد.
میرفیضی در ادامه با اشاره به شعار نوروزی پلیس ˈامنیت، سلامت و نشاط؛ ره آورد نظم و قانونˈ را در گرو تلاش و کوشش و رعایت نظم و قانون اجتماعی دانست و اعلام کرد: پلیس با اجرای برنامه های دقیق، تشدید امور انضباطی، بهسازی محیط و تسریع در ارائه خدمات و دیگر بسترهای مناسب، مشارکت مردمی را برای ایجاد امنیت و سلامت اجتماعی مهیا کرده است.
رئیس پلیس گلستان همراهی و مشارکت مردم در تحقق اهداف طرح نوروزی را بسیار مؤثر عنوان کرد و افزود: جلب مشارکت مردمی از جمله مباحثی است که نیروی انتظامی طی چند سال اخیر بیش از پیش آن را مورد توجه قرار داده است به طوری که شاهد تحولات قابل توجه در این زمینه هستیم.
وی تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که پلیس بدون مشارکت عمومی نمی تواند در امر پیشگیری موفق باشد، بنا بر این می توان گفت که پیش نیاز پیشگیری، مشارکت مردم و سایر دستگاه های مسئول در این زمینه است.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن