تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان بارندگی ها در مشگین شهر 17 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میزان بارندگی ها در مشگین شهر 17 درصد کاهش یافت مشگین شهر ، اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری مشگین شهر گفت: میزان بارندگی ها در این شهرستان در مقایسه با سال آبی گذشته 17درصد کاهش یافته است.


ابراهیم امامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار همفکری اعضای شورای حفاظت از منابع آبی این شهرستان برای مدیریت بهتر منابع آبی و جلوگیری از برداشت های غیر قانونی در حوزه های مختلف آبی در این منطقه شد.
وی از آغاز مطالعات برای آبرسانی مشگین شهر از سد اینچه نو و نهر خاتون خبر داد و گفت: بر اساس بررسی کارشناسان ، آب این حوزه مطمئن و پایدار واز استاندارد بالایی برخوردار است.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی سد احمد بیگلو اظهار کرد: با تکمیل این پروژه بیش از سه هزار و500 هکتار از اراضی منطقه زیر کشت آبی خواهد رفت.
وی با بیان این که همه ساله در فصل بهار شاهد افزایش اختلافات کشاورزان وباغداران در مورد تقسیم منابع آبی هستیم
بر لزوم ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به اختلافات آبی در دادگستری مشگین شهر تاکید کرد.
وی افزود: با پیگیری های نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی محدودیت برداشت آب در برخی حوزه ها از جمله حاشیه رودخانه قره سو برداشته شده است.
وی گفت: امسال 120 حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان مسدود شده است.
وی اظهار کرد: یک هزارو 650 حلقه چاه آب در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 400 حلقه کشاورزی و مابقی صنعتی است.
7117/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن