تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805841695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل جديد بانک تجارت معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱ق.ظ)
مديرعامل جديد بانک تجارت معرفي شد رئيس هيئت مديره، مديرعامل و سه عضو جديد هيئت مديره بانک تجارت انتخاب و معرفي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه هيئت مديره بانک تجارت با حضور مديرعامل و اعضاي هيئت مديره پيشين و جديد بانک تجارت برگزار شد و محمدابراهيم مقدم به عنوان مديرعامل، سيدمجتبي فهيم هاشمي به عنوان رئيس هيئت مديره و عليرضا اکبري ماسوله، سياوش زراعتي سندياني و سيدعباس حسيني به عنوان اعضاي جديد هيئت مديره اين بانک معرفي شدند.
مديرکل امور بانکي و بيمه وزارت امور اقتصادي و دارايي در اين جلسه با اشاره به نقش بانک تجارت در پيشرفت بزرگترين طرح هاي اقتصادي کشور و حمايت از کارآفرينان بخش خصوصي گفت: طي سه دهه گذشته بانک تجارت همواره از جمله بانک هاي پيشرو و باثبات کشور بوده و اعتبار برند بانک تجارت نشان از عملکرد موفق اين بانک و اعتماد والاي مشتريان و سهامداران به مديران و کارکنان آن دارد.
خورسنديان افزود: تعصب و وفاداري مديران و کارکنان بانک تجارت به اعتبار و نشان اين بانک و منافع مشتريان و سهامداران ستودني بوده و يکي از موجبات اصلي پيشرفت و سرآمدي بانک تجارت بوده است.
وي با اشاره به اينکه انتخاب اعضاء جديد هيئت مديره بانک براساس تصميمات مجمع سهامداران در تاريخ 20 اسفندماه سال گذشته صورت مي گيرد بيان داشت: ترکيب جديد اعضاي هيئت مديره بانک تجارت را نيز جمعي از مديران کارآزموده و نوانديش شبکه بانکي کشور تشکيل مي دهند و اميدواريم که روند حرکتي موفق اين بانک و حضور قدرتمند آن در بخش هاي مختلف اقتصاد کشور را تداوم بخشند.
همچنين فلاح مديرعامل سابق بانک تجارت گزارشي از عملکرد هيئت مديره اين بانک طي دو سال گذشته ارائه نموده و براي مديرعامل و اعضاي جديد هيئت مديره بانک آرزوي موفقيت کرد.
مقدم مديرعامل جديد بانک تجارت نيز با قدرداني از زحمات فلاح و ديگر اعضاي هيئت مديره سابق بانک تجارت تاکيد کرد: اطمينان دارم با بهره‌مندي از روحيه همدلي و همبستگي مديران و کارکنان شريف، سختکوش، هوشمند و نوآور بانک تجارت، استفاده از تجارب ارزشمند گذشته، شناسايي و بکارگيري ظرفيت‌هاي بالقوه و خلق روش‌هاي ابتکاري متناسب با تغييرات پرشتاب فضاي کسب و کار، مي‌توانيم آينده‌اي روشن‌تر و باشکوه تر براي بانک بزرگ تجارت رقم زنيم.
محمدابراهيم مقدم نودهي طي سال‌هاي 1379 تا 1388 به عنوان عضو هيئت مديره بانک تجارت مشغول به کار بوده و پس از آن نيز مسئوليت مديرعاملي بانک ايران زمين را عهده دار بوده است.
وي در پيامي خطاب به مشتريان اين بانک اعلام کرد: خداوند بزرگ را شاکريم که فرصت خدمت به شما را براي من و همکارانم در بانک تجارت فراهم کرده است. خدمت به شما را عبادت خالق مي دانيم، از نظر ما هميشه حق با مشتريان است و شما لايق بهترين ها هستيد.
بانک تجارت از بدو تاسيس کوشيده است تا با ارائه خدمات و راهکارهاي نوين، پاسخگويي به نيازهاي مشتريان را در صدر برنامه هايش قرار دهد و با ايفاي نقش در راه اندازي هزاران پروژه عمراني و اقتصادي، رسالت خويش در رشد و توسعه اقتصاد ملي را به انجام رساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن