تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجتماع عزاداران فاطمی در 12 نقطه شهر آستارا برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجتماع عزاداران فاطمی در 12 نقطه شهر آستارا برگزار می شود آستارا ـ ایرنا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: اجتماع عزاداران حضرت فاطمه (س) در 12 نقطه شهر آستارا با شرکت جمع کثیری از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این شهرستان برگزار می شود.


حجت الاسلام حسن ملائکی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های ایام فاطمیه(س) در دهه دوم با شکوه تر از دهه نخست در شهرستان آستارا برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مساجد ، هیات ها و تکایا از آمادگی لازم برای اجرای ویژه برنامه های ایام فاطمیه(س) در دهه دوم برخوردار هستند ، گفت: برنامه هایی با عنوان سخنرانی ، مداحی و شعرخوانی در مساجد شهرستان و صحن مقدس امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) و همچنین برنامه های مذهبی و آیینی در هیات ها و تکایایی نظیر هیات فاطمیون ، عاشقان حضرت زینب(س) ، هیات فاطمه زهرا(س) و هیات عباسی آستارا بعد از نماز مغرب و عشاء در ساعات مشخصی اجرا می شود.
وی در ادامه اجتماع باشکوه دسته های عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را از دیگر جلوه های مهم حزن و اندوه در سوگ دخت نبی مکرم اسلام(ص) در این شهرستان مرزی ذکر کرد و ادامه داد: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دو اجتماع مهم در شهر آستارا از محل رو به روی سپاه تا مسجد حضرت فاطمه(س) و نیز در شهر لوندویل برگزار می شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا افزود: 10 اجتماع دیگر در سطح روستاهای شهرستان در محدوده زمانی مشخص در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام ملائکی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) به معنای حقیقی باید الگویی برای جامعه بانوان باشد ، اضافه کرد: توجه قلبی به لحظه لحظه زندگی آن بانوی بزرگوار باعث نزدیکی ما به خداوند خواهد شد.
وی صداقت ، تقوا و تزکیه نفس حضرت زهرای اطهر(س) را قابل ستایش خواند و اظهار کرد: کرامت و بزرگواری حضرت فاطمه(س) را باید در آیات قرآن ، روایات و احادیث پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) جستجو کرد.
وی گفت: جامعه ای به سمت سعادت و خوشبختی می رود که فرهنگ ناب فاطمی(س) در آن جامعه حکمفرما باشد.ک/3
7105 / 535 / 695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن