تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه شهرکرد:نوروز 93 فاطمی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه شهرکرد:نوروز 93 فاطمی باشد شهرکرد-ایرنا-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:نوروز سال 93 با یاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام ˈ محمد علی نکونامˈ در آخرین خطبه سال 92 شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود:نوروزی که با یاد حضرت زهرا سلام الله علیه نباشد، نوروز نیست بلکه تیره روزی و سیه روزی است.
وی گفت:حضرت زهرا علیه السلام درخشنده و تابنده است و کسی نمی تواند از نورانیت آن بانوی بزرگ کم کند.
نکونام تاکید کرد:حضرت فاطمه زهرا علیه السلام بانوی بزرگ اسلام است و بجز خدا ،پیامبر و حضرت علی علیه السلام کسی نمی توان حق آن بانوی فرزانه را ادا کند.
خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد:سوره کوثر برای حضرت فاطمه علیه السلام نازل شده است و خداوند این بانوی بزرگ را از نسل پیامبر صلوات الله علیه آفرید.
وی تاکید کرد:همه مردم ایران فاطمی می باشند و در نوروز امسال به ایام سوگواری این بانوی اسلام توجه ویژه دارند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برخی از ویژگی های نوروز از جمله صله رحم ،دید و بازدید ، دیدار بزرگان ،هدیه دادن ،نیکوکاری و نظافت و پاکیزی مورد تاکید اسلام است و باید به آن توجه شود.
نکونام ،سالروز حمله آمریکا به عراق را یادآور شد و گفت:امریکا در عراق به هیچ دستاوردی نرسید و هر کجا آمریکا پا بگذارد شکست می خورد.
به گفته وی،آمریکا در نظر ملت ها جرسومه فساد و ظالم است و ملت ها از آمریکا بیزار می باشند.
وی به حادثه تروریستی منافقین در سال 63در نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت:منافقین به عنوان تروریست ها همیشه مورد حمایت آمریکا و نظام استکباری است و این نشان از رفتارهای دوگانه آمریکا و غرب در خصوص حمایت از تروریست هاست.
امام جمعه شهرکرد سالروز رحلت فرزند بنیانگذار امام راحل را گرامی داشت و گفت:حاج احمد آقا یار صدیق و همراه همیشه امام راحل در همه صحنه بود.
به گفته وی،بیست و نهم اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت گام کوچکی در حوزه نفت بود و استقلال واقعی نفت در دوران انقلاب اسلامی ایران شکوفا شد.
به گزارش ایرنا،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیه را گرامی داشتند.
7359
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن