تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد اکران نوروزی در دستان چ


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رکورد اکران نوروزی در دستان "چ "
فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که این روزها با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان رو به رو شده است تاکنون توانسته در ۱۵ روز اکران 450 میلیون تومان فروش کند.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، "چ" نزدیک به نیم میلیارد فروش کرد.   فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان رو به رو شد و توانست در ۱۵ روز اکران با ۴۱ سالن سینمایی در تهران و شهرستان ها جمعاً 450 میلیون تومان فروش کند.
فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی با سرگروهی سینما استقلال در ۲۲ روز اکران خود در ۴۹ سالن سینمایی در تهران یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان فروش کرده است و در شهرستان ها به فروش ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در اکران فعلی سینماها تا نهم فروردین سال ۹۳ فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که در سی و دومین جشنواره بین المللی قیلم فجر توانست در شش رشته سیمرغ دریافت کرد، در ۱۵ روز اکران خود در ۴۱ سالن سینمایی توانست در تهران ۳۱۰ میلیون و در شهرستان ها ۱۴۰ میلیون تومان فروش کند.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی که بهترین فیلم از نگاه تماشاگر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد در ۲۱ روز اکران با سرگروهی سینما آفریقا و با ۳۰ سالن سینمایی در تهران توانست ۳۸۰ میلیون و در شهرستان ها ۱۰۰ میلیون تومان فروش کند.

فیلم سینمایی «بادیگران» ساخته ناصر ضمیری در ۱۰ روز اکران در چهار سالن سینمایی تا به امروز توانسته ۱۹ میلیون تومان فروش کند. همچنین فیلم سینمایی «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی در ۷۰ روز اکران و در سه سالن سینمایی ۴۴ یلیون و ۷۷۲ هزار تومان فروش کرده است. 

گفتنی است فیلم سینمایی «دل بی قرار» ساخته قربان محمدپور در ۴۲ روز اکران ۳۴ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان فروش کرده است.   مشرق   115




۱۳۹۳/۱/۱۰ - ۰۰:۱۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن