تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت بحران در مواقع ضروری قلب تپنده استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت بحران در مواقع ضروری قلب تپنده استان است یزد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: مدیریت بحران در مواقع عادی مغر فکری و در مواقع ضروری قلب تپنده استان است.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری یزد، ˈسید محمد رضا سید حسینیˈ در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت: مدیریت بحران در استان یزد نسبت به سایر استان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده به همین دلیل این اداره کل باید از نظر امکانات فنی، منابع انسانی و بنیه علمی تقویت شود .
وی ادامه داد: به نظر می رسد اداره کل بحران باید به سمت چابک شدن پیش رود و تسریع در عمل را در اولویت کاری خود قرار دهد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: دستگاههای اجرایی استان باید اطلاعات امکانات خود را در اختیار این اداره کل قرار دهند تا در مواقع ضروری به سرعت عمل خود بیافزاید .
ˈمحمد حسین امامیˈ مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری یزد نیز اظهار امیدواری کرد تا بتواند منویات مقام معظم رهبری در حوزه کاری خویش را محقق گرداند .
مدیر کل سابق مدیریت بحران استانداری هم با تشریح فعالیت های این مجموعه اظهار داشت : توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی در چند سال اخیر ، تعامل خوب در چند سال اخیر با آحاد مردم استان و هیاتهای مذهبی در راستای اقدامات مرتبط از جمله کارهای اداره کل بحران بوده و معتقدیم باید تقویت موسسات تخصصی در عرصه های بحران به دور از جریانات سیاسی در دستور کار قرار گیرد .
غلامرضا بزرگری ،رتبه اول آموزش کشور در سال 90 و 91، رتبه اول شاخص های عملکرد در اداره ارزیابی استان و وزارت کشور در سال 91، گرفتن اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور سابق و بودجه خشکسالی، احیا و مرمت قنوات و توسعه آبیاری با روش های نوین، خرید تجهیزات و ماشین آلات، مرمت جاده ها و راهها و ایجاد ساختمان مدیریت بحران را از جمله اقدامات صورت گرفته در مدیریت بحران در چند سال اخیر بیان کرد.ک/1
7546/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن