تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از یکهزار مصدوم ناشی سوانح رانندگی در اورژانس 115 مازندران پذیرش شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از یکهزار مصدوم ناشی سوانح رانندگی در اورژانس 115 مازندران پذیرش شدند ساری- ایرنا- رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از آغازاجرای طرح نوروزی تاروز جمعه یکهزار و 219 مصدوم ناشی از تصادفات رانندگی در مراکز درمانی و اورژانس 115 استان پذیرش شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد پنبه چیˈ روز جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران افزود: دیروز 120 نفر در اورژانس 115 استان به دلیل تصادف پذیرش شدند.
وی بیان کرد: در این مدت دو هزار و 758 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس 115 استان انجام شد .
وی با اشاره به اینکه تلفات ناشی از تصادفات در ایام نوروز تاکنون به 15 نفر رسید گفت: میزان تلفات ناشی از تصادف دیروز دو نفر بود.
رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: در این مدت 285 ماموریت از سوی جمعیت هلال احمر مازندران انجام شد.
پنبه چی از کشف و معدوم سازی چهار هزارو 271 کیلوگرم مواد غذایی فاسد خبر داد و افزود: 422 کیلوگرم مواد معدوم شده نتیجه بازرسی های روز گذشته بود.
ستاد اجرای خدمات سفر در مازندران از 28 اسفند 92 در ستاد مرکزی میراث فرهنگی مازندران تشکیل و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.ک/3
7330/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن