تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804303256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اورژانس 115 مازندران امسال بیش از 65 هزار مورد ماموریت انجام داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اورژانس 115 مازندران امسال بیش از 65 هزار مورد ماموریت انجام داد ساری- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از انجام 65 هزار و 386 مورد ماموریت از سوی این مرکز در سال جاری خبر داد و گفت : این تعداد ماموریت در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ فرهاد مصدری ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود : 45 هزار و 217 مورد از ماموریت های انجام شده تصادفی و 20 هزار و 169 مورد هم ماموریت های غیر تصادفی بود.
او ادامه داد : در 37 هزار و 590 مورد از ماموریت های انجام شده به انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان انجامید.
مصدری با اشاره به شیوع ناراحتی های قلبی در مازندران گفت : 15 درصد از تماس هایی که با پایگاه های 115 برقرار می شود مربوط به درخواست کمک برای بیماری های قلبی و عروقی است.
وی 70 درصد از تماس های تلفنی با اورژانس 115 استان را مزاحمتی توصیف کرد و افزود : باید با اطلاع رسانی خوب و نشان دادن صدمات ناشی از این مزاحمت ها، میزان آن را کاهش داد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از انجام 404 مورد ماموریت انتقال مادران باردار به مراکز درمانی در سال جاری خبر داد و گفت: 10 پرواز امداد هوایی در این مدت از سوی اورژانس انجام شد.
وی با اشاره به وقوع 70 مورد حادثه ویژه در سال جاری در مازندران ، افزود : سقوط اتوبوس در جاده هراز با 18 فوتی و بارش سنگین برف در غرب استان از مهم ترین این حوادث بوده است.
او از برپایی 30 کمپ طرح سلامت در تابستان سال جاری در سواحل استان به عنوان بخشی از خدمات اورژانس 115 یاد کرد و ادامه داد : مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از 14 خرداد تا 15 شهریور برای امدادرسانی به غرق شده ها در کمپ ها حضور داشتند.
مصدری گفت : در این مدت 480 مورد غرق شدگی و یکصد مورد مرگ ناشی از غرق شدگی در سواحل گزارش شده بود که 95 درصد غرق شدگی ها و مرگ ناشی از آن هم در خارج از طرح سالمسازی دریا رخ داده بود.
وی از راه اندازی 10 کمپ سلامت نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و افزود : این کمپ ها برای معاینه سرپایی و تجویز و ارایه دارو از 26 اسفند لغایت 17 فروردین برپا خواهند بود.
او ادامه داد : امسال مرکز مدیریت خوادث و فوریت های پزشکی مازندران با بهره گیری از 500 پرسنل، 73 پایگاه ، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد آماده فعالیت است.
رییس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت : مصدومیت های ناشی از حوادث چهار شنبه آخر سال در سال گذشته 51 درصد کاهش داشت ولی هنوز هم این آمارها در مازندران زیاد است.
وی افزود : تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در سال گذشته 24 مورد بودند که از این تعداد 18 نفر مرد و شش نفر زن بودند که یک نفر هم در نهایت فوت کرد.
مصدری با اشاره به افزایش 30 درصدی اعتبارات اورژانس در سال 93 ، گفت : اگر بودجه پیشنهاد شده به طور کامل اختصاص یابد، تقریبا مشکل اورژانس 115 رفع خواهد شد.ک/3
7330/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن