تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821139436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت شهري در جلب رضايت زائرين موفق بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۲۷ب.ظ)
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم: مديريت شهري در جلب رضايت زائرين موفق بود عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه معاونت خدمات شهري شهرداري بسيار خوب عمل كرد گفت: پذيرش زائر و خدمات به زائرين به خوبي انجام شد و زائرين راضي بودند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مهدي مقيمي با بيان اينكه نوروز امسال حضور زائرين در قم بسيار بالا بود گفت: كليه عوامل شهرداري به طور شبانه روز در ايام نوروز در صحنه بودند و به زائرين خدمت مي‌كردند.
وي با اشاره به اينكه معاونت خدمات شهري شهرداري قم بسيار خوب عمل كرد و سنگ تمام گذاشت بيان كرد: پذيرش زائر و خدمات به زائرين به خوبي انجام شد و زائرين راضي بودند.
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه امكانات شهر قم جوابگوي اين تعداد زائر نيست گفت: شهرداري در حد بضاعت بسيار خوب عمل كرد و خدمات خوبي ارائه داد.
وي با اشاره به اينكه المان‌هاي شهري بسيار خوب بودند عنوان كرد: در اين المان‌هاي هم حرمت حضرت فاطمه (س) حفظ شده و هم جذابيت نوروز را به همراه داشت.
مقيمي به تخريب پل اراك اشاره كرد و گفت: شهرداري با تخريب پل اراك و يك سره كردن بلوار امام رضا(ع) و همچنين احداث خط جديد بلوار زائر توانست ترافيك رواني را به وجود آورد.
وي به سيستم هوشمند ترافيك شهري اشاره كرد و افزود: اين سيستم به شهرداري كمك مي‌كند كه ترافيك شهري را به خوبي كنترل كند و همچنين نيروهاي راهور به موقع در زمان وقوع مشكلات در محل حاضر شوند.
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه شهرداري در زمينه فرهنگي بسيار موفق بود گفت: برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي در بوستان‌ها بسيار خوب بود و اين نمايشگاه‌ها با استقبال زائران روبه‌رو شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن