تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی افراد فاقد شناسنامه در سیریک موفق به دریافت شناسنامه شدند/سیریک شهری بدون پرونده طلاق


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان در گفتگو با مهر مطرح شد:
تمامی افراد فاقد شناسنامه در سیریک موفق به دریافت شناسنامه شدند/سیریک شهری بدون پرونده طلاق
سیریک - خبر گزاری مهر: رئیس اداره ثبت احوال سیریک با بیان اینکه تعداد فاقدین شناسنامه در سیریک به صفر رسیده است، گفت: تعداد 60 خانوار از اهالی سیریک که فاقد شناسنامه بودند موفق به دریافت شناسنامه شدند.



وهب حاجی پناه در گفتگو با خبر نگار مهر عنوان کرد: موضوع فاقدین شناسنامه به مشکلی بزرگ در این شهرستان تبدیل شده بود ، که با تلاش ثبت احوال وادارات مربوطه و همچنین مدیر کل ثبت احوال هرمزگان توانستیم این مشکل را برطرف کنیم ، که در نهایت 60 خانوار که هر خانوار دارای چند اولاد فاقد شناسنامه بودند ، موفق به دریافت شناسنامه شدند. وی به مشکلاتی که باعث افزایش فاقدین شناسنامه گردیده بود اشاره کرد و بیان داشت: بعضی از افراد در دهه های گذشته به دلیل برخی از مشکلات ، بی سوادی و نا آگاهی لازم و به علت نبود نمایندگی ثبت احوال در این شهرستان موفق به دریافت شناسنامه نشده بودند. وی افزود: خانوارهای که فاقد شناسنامه بودند، اولا ایرانی بودن آنها اثبات شد و مطابق قانون هویت واقعی آنها بررسی و استعلام های مربوطه از مراجعه ذیصلاح انجام شد و در نهایت منجر به شناسنامه دار شدن 60 نفر از انها گردید که اکنون آمار قاقدین شناسنامه در سیریک به صفر رسیده است ، و صدور شناسنامه در مهلت مقرر 15 روزه صادر می گردد. رئیس اداره ثبت احوال سیریک همچنین شناسنامه را سند هویتی شخصی افراد بر شمرد و اظهار کرد: فاقدین شناسنامه به کسانی اطلاق می شود که ایرانی بودنشان حتمی باشد ، و از بدو تولد تا کنون سند سجلیی تنظیم نگردیده است. حاجی پناه در ادامه به بحث طلاق در خانواده ها ی سیریکی اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش آمار طلاق در جامعه امروزی ، تا کنون پرونده های واصله مربوط به بحث طلاق در این شهرستان صفر بوده است. وی بیان کرد: با وجود اینکه ثبت طلاق در شهرستان سیریک نیز صفر است ، اما میزان ازدواج به مراتب بیشتر شده است. حاجی پناه افزود: با افزایش جمعیت و وجود مشکلاتی نظیر مشکلات اقتصادی ، انتخاب نامناسب برای ازدواج ، آموزش درستی برای همسر داری و حتی خانواده ها در بحث ازدواج سخت گیری های دارند ، سیریک از محدود شهرستان هایی در کشور است که درصد آمار طلاق آن صفر است. وهب حاجی پناه از بهره برداری ساختمان جدید ثبت احوال سیریک خبر داد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مردم و کاهش تردد مردم به اداره میناب ساختمان جدیدی برای ارائه خدمات کامل ثبت احوال در سیریک به بهره برداری رسیده است. رئیس اداره ثبت احوال سیریک اظهار کرد: چند سالی اداره ثبت احوال سیریک به صورت نمایندگی و زیر نظر اداره میناب در داخل اتاقی اداره می شد ، که با تلاش فراوانی که شد ، توانستیم مجوز ساخت ساختمان برای ثبت احوال سیریک اخذ کنیم، که در سال 92 به بهره برداری رسید.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن