تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801779917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تعامل با رسانه ها و جلب مشارکت مردم عامل موفقیت پلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی: افزایش تعامل با رسانه ها و جلب مشارکت مردم عامل موفقیت پلیس است مشهد-ایرنا- رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزایش تعامل با رسانه ها و جلب مشارکت مردمی را مولفه مهم موفقیت فعالیتهای پلیس در ابعاد مختلف دانست.


سرهنگ ˈحسین بیدمشکیˈ روز چهارشنبه در جریان بازدید روسای پلیس های تخصصی پلیس آگاهی خراسان رضوی از خبرگزاری جمهوری اسلامی این استان افزود: رسانه ها بازوان پر توان و به عنوان یک فرصت برای پلیس در تامین نظم و امنیت در جامعه مطرح هستند و باید از فرصت ارتباط با آنها برای انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم بهره لازم گرفته شود.
وی گفت: رسانه های ارتباط جمعی باید در انعکاس اخبار و گزارشهای مرتبط با مسابل مختلف و عملکرد پلیس ضمن رعایت همه جوانب، افزایش احساس امنیت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند چون اگر اطلاع رسانی دقیق و شفاف نباشد، این احساس در جامعه به مخاطره می افتد.
وی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و پلیس آگاهی خراسان رضوی طی سنوات اخیر توجه خاصی به افزایش تعامل با رسانه ها و جلب مشارکت مردم و سازمانها و نهادهای مختلف در تامین امنیت داشته و از این رهگذر به موفقیت های خوبی دست یافته اند.
وی خاطر نشان کرد: طی سنوات گذشته مشکل خاصی در فرآیند انعکاس اخبار و گزارشهای مرتبط با مسایل امنیتی، انتظامی و اجتماعی مرتبط با فعالیتهای پلیسی از ناحیه هیچ رسانه ای در استان به وجود نیامده و افزایش احساس امنیت و تعامل و مشارکت مردم در تامین امنیت مرهون اقدامات پلیس و رسانه های گروهی است.
سرهنگ بیدمشکی همچنین از خبرگزاری جمهوری اسلامی با توجه به موقعیت خاص این رسانه ، یک پشتوانه مهم برای انعکاس اخبار و گزارشهای فعالیتهای پلیسی در حوزه های گوناگون یاد کرد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی هم در این بازدیدبا اشاره به ظرفیتهای مشهد در زمینه های مختلف معنوی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سفر سالانه میلیونها نفر زائر و مسافر به این شهر گفت: امنیت مطلوب این منطقه مرهون عنایات خداوند و توجهات خاصر امام رضا (ع) و تلاشهای ارزشمند ماموران انتظامی و پلیس آگاهی است.
ˈاحمد خدادادیˈ افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی با افزایش تعامل و هماهنگی با مجموعه فرماندهی انتظامی و پلیس آگاهی این استان و رعایت اصل امانتداری در ارسال خبر سعی کرده با اطلاع رسانی به موقع به رسالت خطیر خود در این عرصه به خوبی عمل کند.
روسای پلیس های مبارزه با جرائم اقتصادی، تشخیص هویت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سرهنگ بیدمشکی را در این بازدید همراهی می کردند.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن