تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيک‌زاده: گل مي‌زديم با غيرت بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيک‌زاده: گل مي‌زديم با غيرت بوديم
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: ‌تعدادي از تماشاگران به من فحش رکيکي مي‌دادند پيراهنم را درآوردم گفتم خودتان بازي کنيد!

 هاشم بيک‌زاده بعد از شکست استقلال مقابل نفت تهران گفت: ما کم‌کاري نکرديم سال گذشته بدتر از اين بازي کرديم اما توپ‌ها وارد دروازه مي‌شد.

وي درباره درآوردن پيراهنش گفت:‌تعدادي از تماشاگران به من فحش رکيکي مي‌دادند پيراهنم را درآوردم گفتم خودتان بازي کنيد! اگر مي‌خواهند سال ديگر تيم را خودشان ببندد که اگر نتيجه نگرفت فحش ندهند. اميدوارم در اين چند بازي باقيمانده ما را تحمل کنند و بعد هر کسي که دوست دارند بياورند. من هم واقعا ناراحت شدم و اين عکس‌العملم به خاطر باخت تيم بود.

وي درباره اينکه فکر مي‌کنيد آيا مشکل فني باعث باخت تيم‌تان شد، اظهار داشت: بدشانسي است نفت فقط يک ضد حمله داشت که رحمتي گرفت اما دقيقه  94 بازي گل زد. موقعيت ما بيشتر از نفت بود که فکر مي‌کنم اگر گل بود استقلال باغيرت مي‌شديم. پارسال با قهرماني باغيرت شديم. ما هم دوست نداريم تماشاگران که وقت مي‌گذارند به ورزشگاه مي‌آيند ببازيم. من از کسي حمايت نمي‌کنم و اگر در اين چند سال استقلال قهرماني داشت با قلعه‌نويي بوده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که حرف‌هاي شما بوي رفتن مي‌دهد، عنوان کرد: نه بحث رفتن و آمدن نيست خيلي‌ها در استقلال آمدند و رفتند و فقط تماشاگران ماندند.

بازيکن تيم فوتبال استقلال درباره کسر 20 درصدي بازيکنان تصريح کرد: پولي به ما ندادند که مي‌خواهند کم کنند. من خودم 30 درصد از قراردادم را گرفتم. ما پولي نگرفتيم. پارسال قهرمان شديم گفتند پاداش مي‌دهيم ندادند. تا قبل از عيد 93 هم گفتند پول مي‌دهيم اما ندادند. الان بحث پول نيست. من پارسال قراردادم زياد نبود. در ليگ قهرمانان در جمع 4 تيم برتر بوديم اما 50 درصد بيشتر نگرفتيم. تماشاگران نبايد بي‌احترامي کنند. همه بازيکنان زحمت مي‌کشند. البته تعدادي از آنها که فحش دادند زياد نبودند.

بيک‌زاده در پاسخ به اين سؤال که استقلال از 5 بازي يک امتياز گرفته، گفت: درست است ما خودمان هم ناراحتيم. اما همين شما نيم فصل به ما مي‌گفتيد خوب نيستيد اما نتيجه مي‌گيريد اما حالا خوب بازي مي‌کنيم اما حيف توپ‌ها وارد دروازه نمي‌شوند. اگر توپ حنيف وارد گل مي‌شد نتيجه تغيير مي‌کرد. حالا هم خدا نمي‌خواهد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/07 20:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن