تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818250844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباطی که موجب آرامش می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ارتباطی که موجب آرامش می‌شود
یکی از ویژگی‌های انسانی سالم مهارت در برقراری ارتباط موثر و سازنده با دیگران می‌باشد که می‌تواند او را به احساس آرامش و کسب اعتماد به نفس نزدیک نماید.
آزاده نجفی جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از ویژگی‌های انسان های سالم و موفق مهارت توانایی در برقراری ارتباط موثر و سازنده با دیگران است.

وی ادامه داد: ارتباط سالم و موثر با دیگران موجب ایجاد اعتماد به نفس، خوش باوری، تعدیل در عقاید و باورها، احساس آرامش، عشق و علاقه به دیگران و همچنین عدم خودخواهی در فرد می‌شود.

نجفی افزود: برای بدست آوردن یک ارتباط سالم می‌توان از شیوه‌هایی نظیر : شنوده‌ای خوب بودن، همدلی و همدردی، حفظ آرامش و احترام به طرف متقابل استفاده نمود.

وی تصریح کرد: اهرم‌های ارتباط موثر عبارت از مثبت گرایی، گشاده‌رویی، همدلی، حمایت‌گری، صراحت، اشتراک گذاری و تساوی است.

وی خاطرنشان کرد: عواملی نظیر پیش‌‍داوری، درگیری در بحث و جدل، عدم توجه به نیازهای روحی شخصیتی مخاطب، صبور نبودن، نصیحت و موعظه کردن، در لفافه سخن گفتن و انحراف از موضوع اصلی می‌تواند از موانع ارتباط موثر باشد.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن