تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820893354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار بازید کاخ نیاوران در تعطیلات اولیه نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آمار بازید کاخ نیاوران در تعطیلات اولیه نوروز
مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران گفت: کاخ نیاوران بیشترین میزان بازدیدکننده این مجموعه تاریخی-فرهنگی را در ایام نوروز به خود اختصاص داده است.
آفتاب: به گزارش ایسنا، آفرین امامی بیان کرد: از اول تا ششم فروردین ۹۳، ۲۸ هزار و ۹۹ نفر از کاخ نیاوران واقع در مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران بازدید کرده‌اند. وی افزود: در طی این مدت آمار بازدیدکنندگان از کاخ صاحبقرانیه و حوض خانه به ترتیب ۲۱ هزار و ۵۴۱ و ۱۵ هزار و ۴۳۳ نفر بوده است. مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران ادامه داد: از اول تا ۶ فروردین سه هزار و ۹۵۲ نفر از کتابخانه سلطنتی بازدید کردند. همچنین آمار بازدید از موزه جهان‌نما پنج هزار و ۴۸۱ نفر بوده است.


وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۹۳۸ نفر از مجموعه کوشک احمد شاهی از ابتدای نوروز دیدن کرده‌اند، گفت: آمار بازدیدها تا ۶ فروردین ۱۴ هزار و ۲۸۵ نفر بوده است. امامی در پاسخ به سئوالی درباره دلیل استقبال کمتر از کتابخانه و موزه جهان نما نسبت به سایر موزه‌ها، بیان کرد: این روند در تمام سال‌ها تکرار می‌شود و امری طبیعی است. وی ادامه داد: موزه جهان‌نما موزه تخصصی نقاشی و حجم است. خیلی طبیعی است که مردم از این مجموعه کمتر استقبال کند.


امامی درباره وضعیت کتابخانه سلطنتی عنوان کرد: فضای این کتابخانه با آنچه در کتابخانه‌های عمومی است، متفاوت بوده و جذابیت‌های خاص خود را دارد. وی اضافه کرد: در این کتابخانه علاوه بر قفسه‌های کتاب، مبل‌های راحتی در بخش‌های مختلف قرار گرفته است. یکسری آثار حجمی از هنرمندان بزرگ هم به شکل تزئینی در گوشه و کنار کتابخانه به نمایش درآمده است.


مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران ادامه داد: با توجه به فضای کوچکتر کتابخانه نسبت به سایر کاخ موزه‌ها، این مجموعه می‌تواند پذیرای تعداد کمتری بازدیدکننده باشد.






تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن