تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان فاریاب ظرفیت بالایی برای پرورش دام و طیور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرستان فاریاب ظرفیت بالایی برای پرورش دام و طیور دارد فاریاب - ایرنا - فرماندار فاریاب گفت: این شهرستان ظرفیت بالایی در زمینه پرورش دام و طیور دارد که باید از این ظرفیت ها برای توسعه اقتصادی شهرستان استفاده شود.


به گزارش ایرنا، غلامرضا پهلوانی شامگاه چهارشنبه در آیین معرفی سرپرست دامپزشکی شهرستان فاریاب افزود: امید است با همیاری مسوولان و بخش خصوصی شاهد پیشرفت و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر این بخش در منطقه جنوب کرمان باشیم.
وی از مدیریت و کارکنان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برای ارایه خدمات و ارتقا جایگاه دامپزشکی در جنوب کرمان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم اداره دامپزشکی فاریاب با مدیریت جدید فعال تر و پویا تر از از قبل به ارایه خدمات به مردم شهرستان بپردازد.
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان هم بیان کرد: مجموعه دامپزشکی بخاطر اهمیت و حساسیت کارش دارای نقش حاکمیتی است و رسالت آن حفظ سلامت دام و طیور از نظر بهداشتی و شرعی و به طبع آن سلامت جامعه می باشد.
ابراهیم توکلی، کمبود شدید نیروی متخصص را از مشکلات این مجموعه عنوان کرد و گفت: از سیاست های دامپزشکی جنوب کرمان بومی گرایی و تقویت نیروهای بومی است.
امام جمعه فاریاب هم گفت: امید است مسوولان از همدلی که بر این شهرستان حاکم است برای توسعه منطقه استفاده کنند.
حجت الاسلام علی رفیعی با اشاره به آیات قرآن کریم با موضوع دام و اهمیت آن در زندگی انسان افزود: جایگاه خاص دامپزشکی در دین مبین اسلام و زندگی امروز بشر اشاره شده است.
وی گفت: از زحمات موثر و مشهود دامپزشکی بویژه مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان و مدیر سابق دامپزشکی فاریاب تشکر و قدردانی می کنم.
در این آیین از خدمات اسماعیل نژاد کوهستانی تقدیر و سینا رییسی به عنوان سرپرست دامپزشکی فاریاب معرفی شد.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن