تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیست متمرکز چهارچرخه‌ها در گناوه ایجاد می‌شود/ اعتبارات عمرانی گناوه را ویژه می‌بینیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر راستی در گفتگو با مهر:
پیست متمرکز چهارچرخه‌ها در گناوه ایجاد می‌شود/ اعتبارات عمرانی گناوه را ویژه می‌بینیم
گناوه – خبرگزاری مهر: مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر گفت: نگاه ما به شهر گناوه، نگاهی ویژه است و در سال آینده پیست متمرکز چهارچرخه ها در ساحل گناوه برای جلوگیری از تخریب سیمای ساحل ایجاد می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید راستی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست با مسئولان گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: با امکاناتی که در بخش ساحلی شهر گناوه ایجاد خواهیم کرد در سال آینده ما میزبان تعداد بیشتری از مهمانان نوروزی در گناوه خواهیم بود. در فکر کاهش بودجه برای شهرداری بندر گناوه نیستیم مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در زمینه کاهش بدهی‌های استانی شهرداری گناوه گفت: ما در فکر کاهش بودجه برای شهرداری بندر گناوه نیستیم و بلکه در فکر آن هستیم که منابع مختلفی را برای آن ببینیم؛ اما مرجع توزیع اعتبارات جای دیگری است.

راستی بیان داشت: نگاه ما به شهر گناوه، نگاهی ویژه است، یعنی اگر اعتباری توزیع می شود آن اعتبار به صورت شهرستانی توزیع می شود و توزیع اعتبارات در هر شهرستان نیز بر عهده کمیته برنامه ریزی شهرستان است. وی ادامه داد: اما در توزیع آن اعتباراتی که خارج از کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع می شود، ما گناوه را در زمینه تامین نیازمندی های عمومی و شهری همیشه به صورت ویژه دیده و با توجه به پتانسیل ها و جمعیتی که شهر گناوه دارد ما نیز وظیفه خود می دانیم که گناوه را به صورت ویژه ببینیم. راستی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار مهر در زمینه برنامه ها و مساعدت های مالی ویژه دفتر امور شهری استانداری بوشهر به شهرداری بندر گناوه اضافه کرد: ما برنامه خاص و ویژه در این زمینه نداشته ایم و تنها برخی مباحث اعتباری مطرح بود که قبل از سال 93 ما مبلغی را به حساب شهرداری بندر گناوه واریز کردیم.  ادامه ساحل سازی و تغییر سیمای شهری گناوه وی با اشاره به تعداد کانکس هایی که برای اسکان گردشگران به گناوه اختصاص داده شده افزود: 50 کانکس برای اسکان گردشگران در گناوه اختصاص داده شده که این رقم با تعداد کانکس هایی که در شهر بوشهر برای اسکان گردشگران در نظر گرفته شده برابر است.

راستی تصریح کرد: ادامه ساحل سازی و تغییر سیمای شهری گناوه از برنامه هایی است که در مباحث مطرح شده ما با شهردار بندر گناوه برآن تاکید شد. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در زمینه تخریب سیمای ساحل گناوه با ایجاد پیست های موقت متعدد چهار چرخه ها و ... عنوان کرد: شهرداری بندر گناوه در صدد است تا در سال آینده در یک نقطه خاص از ساحل گناوه این پیست ها را متمرکز و سازماندهی کند. اعتبارات عمرانی شهر گناوه را به صورت ویژه می‌بینیم مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در زمینه کاهش اعتبارات عمرانی دولت و چگونگی تغییر سیمای شهری گناوه که وی بر آن تاکید داشت، گفت: از سال گذشته و امسال و حتی در سال های آینده نیز در فکر هستیم که اعتبارات عمرانی شهر گناوه را به صورت ویژه ببینیم تا بتوانیم سیمای شهری گناوه را تغییر دهیم.

مدیر کل امور شهری استانداری بوشهر در سفر به گناوه با حضور در غرفه مدیریت ساحل شهرداری بندر گناوه از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به گردشگران قرار گرفت و دقایقی را با فرماندار شهرستان گناوه، معتمد زاده عضو شورای شهر ریگ و شهردار بندر گناوه به گفتگو نشست. گفتنی است که پس از این نشست مدیر امور شهری استانداری بوشهر به بندر ریگ رفت تا از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته در این شهر توسط شهرداری بندر ریگ برای گردشگران نوروزی  قرار گیرد.


۱۳۹۳/۱/۶ - ۲۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن