تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813024755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت ايجاد کمپين تبليغاتي ويژه قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۲۳ب.ظ)
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم تأکيد کرد: ضرورت ايجاد کمپين تبليغاتي ويژه قم معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: با ايجاد کمپين تبليغاتي ويژه قم، هماهنگي و همخواني در تبليغات شهري را شاهد خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي توکليان با تأکيد براينکه قم نماد ارزش‌ها و تفکر شيعي است، اظهار داشت: شهر قم با توجه به شاخصه‌هاي مذهبي و علمي آن، براي ديده شدن اين شهر به عنوان يک برند در حوزه فرهنگ، انديشه و دين نياز به کمپين تبليغاتي است.
وي با اشاره به وجود اصطلاح کمپين تبليغاتي در ليست خدمات بسياري از فعالان تبليغات و کانون هاي تبليغاتي، بيان کرد: کمپين تبليغاتي مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي تبليغاتي چند جانبه برنامه‌ريزي شده، مداوم و مرتبط با يکديگر، با هدف مشخص و براي مخاطب مشخص است که بايد اهداف تبليغات را به وضوح بيان کند.
توکليان با بيان اينکه تبليغات اگر جامعه هدف خود را تحت تاثير قرار ندهد موثر نخواهد بود، ادامه داد: بايد از تمام رسانه ها و ابزارهاي تبليغاتي براي رسيدن به اين هدف استفاده کرد.
به گفته وي، با برنامه ريزي درست و ايجاد کمپين تبليغاتي ويژه قم به عنوان اولين قدم مي توان از کوتاه ترين و مناسب ترين راه به نتيجه مورد نظر دست يافت.
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با بيان اينکه لازم الاجرا شدن طرح کمپين تبليغاتي ويژه قم، منوط به مصوبه شوراي فرهنگ عمومي دارد، ابراز داشت: اميد مي‌رود اين طرح که به شدت مورد نياز قم است، پس از تصويب در شوراي فرهنگ عمومي به نهادهاي دولتي، غير دولتي و شبه دولتي ابلاغ و لازم الاجرا شود تا کليه مراکز از اين کمپين تبعيت کنند.
توکليان با ذکر مثالي، رنگ فيروزه‌اي را رنگ پيشنهادي براي قم دانست و افزود: قم به جهت قدمت تاريخي و بهره مندي از معماري ايراني اسلامي آن، به ويژه بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه و امامزادگان، مي‌تواند رنگ آبي فيروزه‌اي، به عنوان رنگ نماد شهر قم قرار بگيرد و در کليه تبليغات سطح شهر از اين رنگ استفاده شود تا هماهنگي و همخواني در رنگ تبليغات شهري به وجود آيد.
وي با بيان اينکه شعار مخصوص قم و حتي فونت بکار رفته در تبليغات نيز مي‌تواند در قالب اين کمپين به صورت واحد باشد، گفت: عنوان و کلمه قم نيز مي‌تواند با طرحي زيبا و پيکتوگرام(نشانه) در تمامي تبليغات‌ها يک شکل، شده و به صورت ملي و حتي بين‌المللي ثبت شود که طراحي و برنامه‌ريزي اين موضوع و کمپين در دست اقدام است.
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در پايان به هزينه هاي سنگين کارگزاران تبليغاتي که صرف فعاليت هاي تبليغات مي شود اما در عمل نتيجه سودمندي عايد نمي شود، اشاره کرد و گفت: تبليغاتي که مورد استقبال عموم قرار نگيرد، محکوم به شکست و نابودي است هر چند که سرشار از زيبايي‌هاي سمعي و بصري باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن