تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: ضرورت توجه به کویر شهداد بیش از گذشته احساس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: ضرورت توجه به کویر شهداد بیش از گذشته احساس می شود کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: ضرورت توجه به کویر شهداد و نقشی که این منطقه در بخش گردشگری دارد، بیش از گذشته احساس می شود.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ روز چهارشنبه در بازدید از کویر شهداد به همراه تعدادی از مدیران استان کرمان افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بزرگی که استان کرمان در زمینه گردشگری دارد، کویر شهداد یکی از مناطق بکر برای گردشگران محسوب می شود.
وی گفت: وجود کلوت ها و مناظر بسیار جذاب و دیدنی که بر اثر فرسایش خاک و باد بوجود آمده کویر شهداد را به یک آلبوم زیبایی تبدیل کرده است که چشم گردشگران را خیره می کند.
رزم حسینی، بیان کرد: در کوه های سیرچ که مشرف به کویر شهداد هستند مناظر زیبایی از برف خودنمایی می کنند و در عین حال منطقه ˈگندم بریانˈ که از آن به عنوان گرمترین نقطه زمین یاد می شود، در این کویر وجود دارد.
استاندار کرمان افزود: باید به شکرانه این نعمت خداوند استفاده بهینه، معرفی درست و زمینه برای حضور هرچه بیشتر مردم و گردشگران در این منطقه فراهم شود.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان نیز در این بازدید گفت: 670 اثر ثبت ملی و دو اثر ثبت جهانی در استان کرمان وجود دارد که امیدواریم بزودی روستای صخره ای میمند نیز به تعداد آثار ثبت جهانی این استان افزوده شود.
ˈعلی مهاجریˈ افزود: کویر شهداد می تواند به یکی از بهترین مکان های گردشگری برای کویر گردان، طبیعت دوستان و بیابان گردان تبدیل شود.
وی اظهار کرد: در کمپ کویری شهداد امکانات اولیه برای استقرار کویر نوردان وجود دارد و برنامه های جدی در این راستا در دست اقدام است.
وی تصریح کرد: حضور استاندار کرمان امروز در این منطقه نشانه توجه و اهمیت مدیریت استان به مناطق گردشگری و کویر شهداد و نگاه توسعه ای است.ک/2
7443/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن