تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف بنزین در استان بوشهر رکورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصرف بنزین در استان بوشهر رکورد زد بوشهر- ایرنا - رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهرگفت: از آغاز تعطیلات نوروزی سال 93 تا روز سه شنبه میزان مصرف بنزین در این استان روزانه به بیش از مرز یک میلیون و700 هزار لیتر رسید که رکورد جدیدی است.


مهرداد بیوکی،چهارشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: پارسال در مدت مشابه در تعطیلات نوروزی مصرف روزانه بنزین در استان بوشهر یک میلیون و 600 هزار لیتر بود که با توجه به افزایش ورودی گردشگران درسال جدید مصرف سوخت خودروها نیر افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در این مدت روزانه 200 هزار متر مکعب نیز سی ان جی در 31 جایگاه به متقاضیان عرضه شده است که معادل 280 هزار لیتر بنزین است.
رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: مصرف گازوییل نیز در تعطیلات نوروزی امسال با توجه به محدودیت تردد کامیون ها به روزانه یک میلیون لیتر در بخش حمل و نقل رسیده است که نسبت به سال قبل کاهش نشان می دهد.
بیوکی گفت: در مدت یادشده تامین سوخت مورد نیاز حمل و نقل هوایی و دریایی نیز در استان بوشهر به شکل مطلوب انجام شده است.
وی افزود: با تدابیر انجام شده امکان تامین روزانه مصرف دو میلیون لیتر بنزین و 400 هزار متر مکعب سی ان جی برای خودروها در استان بوشهر وجود دارد.
بیوکی ادامه داد: با استفاده از توان 200 دستگاه نفت کش جاده پیما و مخازن دخیره سازی هیچ گونه مشکلی برای تامین سوخت در استان بوشهر وجود ندارد. ک/3
628/539 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن