تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812772298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار مؤمنی: کاهش حوادث و سوانح جاده ای، اصلی ترین دغدغه پلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار مؤمنی: کاهش حوادث و سوانح جاده ای، اصلی ترین دغدغه پلیس است رشت - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ایمنی و انضباط در آمد و شد، ایمنی سفر و حفظ جان مسافران و کاهش حوادث و سوانح جاده ای از دغدغه های اصلی پلیس است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈاسکندر مؤمنیˈ روز سه شنبه پس از بازدید از وضعیت راه های گیلان در جمع خبرنگاران افزود: آموزش همگانی، اطلاع رسانی و انجام اقدامات فرهنگی، هماهنگی، تعامل و جلب همکاری دستگاه های دخیل در امر ترافیک باعث شده که تصادفات و تلفات جاده ای در سال های اخیر کاهش چشمگیری داشته باشد.
وی این دستآورد مهم را مدیون همکاری و همدلی تمامی دستگاه های دخیل در امر ترافیک عنوان کرد.
رییس پلیس راهور کشور ادامه داد: از 25 اسفندماه گذشته با آغاز طرح ترافیکی پلیس، نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد تلفات جاده ای استان گیلان از 15 نفر به پنج نفر کاهش یافته است.
وی گفت: هماهنگی بین دستگاه ها و انجام وظایف هر دستگاه به درستی، باعث هم افزایی و تلاش مضاعف تمامی نهادها در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شده است.
سردار مؤمنی در ادامه سخنانش با اعلام اینکه از ابتدای شروع طرح ترافیکی پلیس تاکنون شاهد افزایش شش درصدی سفر بوده ایم، افزود: سفر به استان های شمالی با توجه به مساعد شدن وضعیت هوا در روزهای اخیر، افزایش یافته که امیدواریم با شروع موج دوم سفرهای نوروزی، همچنان شاهد کاهش وقوع تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.
وی ادامه داد: عمده تصادفات رخ داده در استان های شمالی به علت پیوستگی و تراکم مناطق کشاورزی و مسکونی، تصادفات موتورسیکلت سواران و عابران پیاده می باشد که در صدد هستیم با نصب شب نما در کلاه ایمنی موتورسیکلت سواران و ادوات کشاورزی و هماهنگی برای احداث پل عابر پیاده و عریض تر کردن راه ها، تلفات و وقوع تصادفات را کاهش دهیم.
رییس پلیس راهور کشور در خاتمه از مردم و مسافران نوروزی خواست به منظور بهره مندی از سفری ایمن و بی خطر، رعایت سرعت مجاز و شتاب نکردن در سفر را مدنظر داشته باشند.
نماینده عالی دولت در گیلان نیز در حاشیه این بازدید از کاهش 80درصدی تلفات جاده ای استان در دور نخست سفرهای نوروزی خبر داد.
ˈمحمدعلی نجفیˈ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلاع رسانی، رعایت قوانین رانندگی، تلاش دستگاه های اجرایی، چهار خطه شدن مسیر لوشان به منجیل و کاهش ترافیک از عوامل برتر در کاهش آمار یادشده است.
استاندار گیلان افزود: در دور نخست سفرهای نوروزی 500 هزار خودرو وارد گیلان شده است.
وی تصریح کرد: به رغم بارندگی های اخیر در روزهای نخست نوروز، آمار ورود گردشگران در مقایسه با دوره مشابه سال قبل افزایش یافته است.
طرح نوروزی پلیس گیلان از 25 اسفندماه آغاز شده و 600 واحد گشتی در حوزه انتظامی و 450 واحد گشتی در راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در این طرح مشارکت دارند.
58 اتاقک پلیس نیز در تفرجگاه ها، پارک ها و دیگر نقاط حساس برای راهنمایی، هدایت و تامین امنیت عمومی استقرار یافته اند. ک/3
7295/695/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن