تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806649647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابزارهای پوشیدنی فصل مشترک آینده فناوری های هوشمند وصنعت مد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابزارهای پوشیدنی فصل مشترک آینده فناوری های هوشمند وصنعت مد تهران - ایرنا - ساعت هوشمند گلکسی Gear و عینک هوشمند گوگل به عنوان نقطه عطفی در تکنولوژی ابزارهای پوشیدنی،شروع تحولات در عرصه ابزارهای پوشیدنی و پیامد عملی سازش تکنولوژی با صنعت مد را نوید داد.


عینک گوگل در واقع یک عینک بدون شیشه است که چشم های کاربر در آن کاملا آزاد بوده و تصویر توسط یک منشور بر روی چشم دیگر تابش می شود. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی عینک وظیفهٔ عکس برداری و فیلم برداری با کیفیت 720 پیکسل ، از آنچه را که کاربر می بیند به عهده دارد.
- ساعت هوشمند گلکسی Gear که د ر IFA 2013 به نمایش درآمد دارای یک صفحه نمایش 1.64 اینچی ویک دوربین 1.9 مگاپیکسلی در جلوی آن است که البته برای عکاسی مخفیانه چندان مناسب نیست. این ساعت می تواند با گوشی های هوشمند ساخت این شرکت هماهنگ شده و از زحمت کاربر برای استفاده مکرر از گوشی همراه بکاهد.
-Smart Band سونی هم یکی از محصولاتی بود که در زمینه گجت های پوشیدنی به بازار عرضه شد. این گجت پوشیدنی قادر است تا چکیده ای از فعالیت های روزمره شما را ضبط و در قالب اپلیکیشن Lifelog به شما نمایش دهد. کارکرد این محصول فقط در موارد ذکر شده خلاصه نشده و می توان جمع آوری تصاویر ثبت شده ، موزیک های مورد علاقه ، بازی های انجام شده و همچنین فعالیت ها در قالب شبکه های اجتماعی را نیز در مجموعه توانایی های این محصول گنجاند.
- گجت (Gadget) به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی که گفته می شود که برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی کمک می کنند.
- Core محصول دیگر شرکت سونی ، نه فقط یک گجت پوشیدنی ، بلکه هسته مرکزی تجربه هوشمند از گجت های پوشیدنی است. این گجت قابلیت شخصی سازی بالایی دارد بطوریکه می توان از آن در قالب یک حس گر در داخل جیب یا به عنوان یک گجت پوشیدنی همچون دست بند یا گردن بند استفاده کرد.
- ساعت SmartWatch 2 سونی هم قادر است با تمامی تلفن های هوشمند اندرویدی ، فارغ از این که توسط کدام شرکت تولید شده است ارتباط برقرار کند.
- شرکت نیسان در سال 92 ساعت هوشمند Nismo خود را رونمایی کرد. این ساعت با ثبت میانگین سرعت و میزان مصرف سوخت ، راندمان ماشین را نمایش می دهد. اطلاعات بیومتریک راننده (همچون ضربان قلب) را کنترل کند و هنگامی که درون ماشین است ، پیام های ارسالی شرکت نیسان را دریافت نماید.
-در این سال خبر تولید گجتی توسط شرکت Sproutling منتشر شد که بر فعالیت های حیاتی کودکان در 6 ماه اول زندگی شان نظارت می کرد. این شرکت مچ بندی تولید کرده بود که نشانه های مهم مانند علایم حیاتی ، میزان خواب ، فعالیت را در کودکان تازه متولد شده تحت نظر می گیرد.این گجت می توانست به عنوان یک سیستم هشدار دهنده نیز عمل کند. برای مثال اگر در نیمه شب اختلالی در علایم حیاتی کودک تشخیص دهد به سرعت والدین را مطلع می کرد.
- در مقابل ساخت ساعت های هوشمند توسط شرکت های مطرح ، ساخت انگشتر هوشمند Smarty-Ring نیز در نوع خود قابل توجه بود. این حلقه دارای نمایشگر LED کوچکی است که زمان به علاوه اطلاعات مهم را از گوشی های اندرویدی یا آیفون نمایش می دهد.
این حلقه هوشمند دارای سه دکمه است که به کاربر کمک می کند تا تماس ها را قبول یا رد کند ، تماس برقرار کند ، اپلیکیشن عکاسی را کنترل کند ، پروفایل ها را تغییر دهد و موزیک را کنترل کند.
- دستبند ورزشی ال جی با نام Lifeband Touch نیز سال گذشته ساخته شد .
این محصول احتمالا رقیبی برای FuelBand شرکت ساخت وسایل ورزشی نایک به شمار می رود. این دستبند نوع از ابزارهای پوشیدنی که معمولا با تلفن هوشمند جفت شده و اطلاعات مربوط به فعالیت های ورزشی ورزشکار را به تلفن ارسال می کند تا از طریق اپلیکیشن های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. مثلا کاربر به کمک این ابزار قادر خواهد بود تا میزان مسافت طی شده ، گام های برداشته شده یا کالری سوزانده شده را مشاهده کند.
انتظار می رود که محبوبیت ابزارهای پوشیدنی در سال آینده رشد قابل توجهی را در بین عموم تجربه کند و البته با توجه به ورود طیف تازه ای از این ابزارها ، تسخیر بازار توسط آنها نیز امری بسیار محتمل به نظر می رسد.
- طبق پیش بینی موسسه ABI Research، استفاده این ابزارها در 5 سال آینده امری معمول برای عموم مردم خواهد بود. هرچند خانم ماریل براون رئیس شرکت طراحی و ابداع Seymourpowell معتقد است که تنها در صورت طراحی مدگرایانه ابزارهای پوشیدنی می توان به موفقیت آن ها امیدوار بود.
علمی(5)**1746**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن